بانک ملی ایران/

حضور موثر بانک ملی ایران در پروژه بزرگ ساماندهی پساب فاضلاب بندرعباس و انتقال آن به صنایع بزرگ شهر

حضور موثر بانک ملی ایران در پروژه بزرگ ساماندهی پساب فاضلاب بندرعباس و انتقال آن به صنایع بزرگ شهر
کدخبر : 574348

عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه ۲ در سفر به استان هرمزگان ضمن بررسی عملکرد این اداره امور شعب، با مقامات و مسئولان استانی دیدار و در ادامه از تاسیسات دریایی و شرکت های منتخب بازدید و با صنعتگران، تولیدکنندگان و مدیران شرکت های برتر استان گفت و گو کرد.

محمد نجف زاده عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه ۲ به همراه حسن آرمات رئیس اداره امور شعب استان هرمزگان و جمعی از مدیران ارشد بانک در بدو ورود به استان با حضور در گلزار شهدای بندرعباس و اهدای شاخه گل به قبور مطهر شهدا، با آرمان شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کرد و در ادامه در دفتر نماینده ولی فقیه استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس حضور یافت و با آیت الله دکتر عبادی زاده دیدار و گفت و گو کرد . آیت الله دکتر عبادی زاده ضمن تقدیر از فعالیت‌های بانک ملی ایران در استان ، این بانک را خوشنام ترین بانک ایرانی نامید و از حضور پررنگ بانک ملی ایران در استان در عرصه های اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و گسترش این فعالیت‌ها را یکی از دروازه های حمایتی از موازین اسلامی و اخلاقی جهت رسیدن به مدینه فاضله اسلامی عنوان کرد.

وی در ادامه حمایت مضاعف بانک ملی ایران از صنایع دستی را مورد توجه خواند و خواستار توجه بیشتر مدیران ارشد بانک به این استان شد. در ادامه محمد نجف زاده در این دیدار ضمن اشاره به آمارهای قابل توجه استان در زمینه های کمک به اقشار خاص و تحکیم بنیان خانواده، به ارائه پیشنهاداتی جهت کمک به اقشار آسیب پذیر در استان پرداخت.

در ادامه سفر به استان هرمزگان ، نجف راده با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس دیدار کرد .

گفتنی است بانک ملی ایران با هدف اجرای طرح های بزرگ زیرساختی و گره گشایی از برخی مشکلات و معضلات ساختاری در سطح استان هرمزگان، پروژه بزرگ سامان دهی پساب فاضلاب بندرعباس و انتقال آن به صنایع غرب شهر را عهده دار شده است.

همچنین وی با حضور در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان هرمزگان، برنامه ریزی مناسب در جهت رسیدن به اهداف بانک را مثبت و سازنده ارزیابی کرد. وی روند رو به رشد این اداره امور شعب را از شهریورماه به بعد قابل توجه دانست و طی سخنانی مراحل دستیابی به توفیقات کنونی را تشریح و آن را مرهون مشارکت سازمانی تمامی کارکنان در قالب برنامه ریزی ساختار یافته عنوان کرد. لازم به یادآوری است، نجف زاده در این سفر از تاسیسات و شرکت های تأمین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس، اسکله بزرگ شهید رجایی بندرعباس، خدمات کانتینری مبشر نور دریا ، فولاد هرمزگان و فولاد کاوه و فولاد صبا ، بنا گستر کرانه بازدید و در دیدارهای جداگانه ای با مدیران عامل و اعضای هیات مدیره این صنایع و شرکت ها در راستای توسعه همکاری های مشترک گفت و گو کرد .

در پایان این سفر نجف زاده با بازدید از شعب مرکزی بندرعباس، گمرک بندرعباس، شرکت نفت بندرعباس، فرودگاه، شهید نظری، فاطمیه، وحدت، بلوکی، جزیره قشم و اسکله بهمن قشم از نزدیک در جریان فعالیت های این واحدها قرار گرفت و با رئیس و کارکنان آن ها دیدار کرد.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: