مهندس کوهی در مراسم گرامیداشت دهه فجر

عزم مدیران وکارکنان ذوب آهن اصفهان برای رسیدن به جایگاه واقعی

عزم مدیران وکارکنان ذوب آهن اصفهان برای رسیدن به جایگاه واقعی
کدخبر : 574498

مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مناسبت تاریخی سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی، ۱۲ بهمن ماه با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت در محل یادمان شهدای گمنام شرکت برگزار شد .

مدیرعامل شرکت در این مراسم با شکوه که با غبار روبی و گلباران مزار شهدای گمنام در این مجتمع بزرگ صنعتی برگزار شد، ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و ادای احترام به شهدای انقلاب و دفاع مقدس گفت: ما تا ابد مدیون شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی هستیم و باید با قدردانی از آن ها، در جهت پاسداشت ارزش های انقلاب و رونق تولید گام برداریم.

وی با اشاره به برنامه ها و سیاست های  جاری و در دست اقدام شرکت گفت: من در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی یک دانش آموز بودم، در سال های بعد از انقلاب تا کنون نیز به عنوان یک کارشناس و سرباز کوچک انقلاب با فعالیت در شرکت های مختلف به خدمت و کسب تجربه پرداخته و اکنون به ذوب آهن اصفهان آمدم تا با تجربیات حاصله و همکاری تمامی مدیران و کارکنان زحمت کش، مشکلات موجود را از پیش رو برداریم و این شرکت را که نماد صنعت و فولاد کشور است به جایگاه شایسته و واقعی اش برگردانیم.

مهندس کوهی در ادامه برنامه ها و الویت های فعلی ذوب آهن اصفهان را شامل مواردی از جمله تولید، اصلاح ساختارهای مالی و فروش، چابک سازی تامین پایدار مواد اولیه با فعال سازی معادن جدید شرکت، افزایش سرمایه سه مرحله ای شرکت که مرحله اول آن انجام شد و اصلاح ساختار نیروی انسانی دانست.

در ابتدای این مراسم آیت ا... رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن نیز به اهمیت انقلاب اسلامی، عظمت شخصیت حضرت امام(ره) به عنوان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و ذکر نمونه هایی از اقدامات انقلابی و مقاومت و پایداری ایشان در دوران مبارزه پرداخت.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید شرکت در جهت شکوفایی اقتصادی شرکت گفت: همه ما باید با توکل برخدا، وحدت و تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی، وظیفه اساسی خود نسبت به تولید و پیشرفت انقلاب اسلامی را انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: