گروه مپنا/

معرفی دستاوردهای صنعتی گروه مپنا در نمایشگاه انرژی عراق

معرفی دستاوردهای صنعتی گروه مپنا در نمایشگاه انرژی عراق
کدخبر : 574503

گروه مپنا با معرفی دستاوردهای صنعتی خود از 9 تا 11 بهمن ماه در نمایشگاه بین‌المللی انرژی عراق حضور داشته است.

نمایشگاه بین‌المللی بغداد در کشور عراق با حضور ۴۷ شرکت از بیش از ۱۰ کشور آسیایی و اروپایی برگزار شده است. از جمله شرکت­های حاضر در این نمایشگاه می­توان به جنرال الکتریک، زیمنس، آنسالدو، کپت و گروه ماس اشاره کرد. با توجه به فروش نفت و افزایش درآمدهای ارزی عراق، دولت عراق و وزارت برق این کشور برنامه جامعی برای احداث نیروگاه هدی جدید و توسعه شبکه برق این کشور دارد و شرکت های خارجی نسبت به دوره گذشته حضور فعال­تری در این نمایشگاه دارند.

گروه مپنا نیز با حضور نمایندگان بخش‌های برق، سرویس، نفت و گاز، تولید و مدیریت ارتباطات و بازار  اقدام به معرفی محصولات و زنجیره کامل خدمات حوزه‌‌های مربوطه در این رویداد کرده است.

عموم مردم، متخصصان بین المللی و مقامات کشوری و سیاسی مختلف از غرفه مپنا در این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند که از جمله آنها می‌توان به وزیر برق عراق و هیئت همراه، مدیران کل برق منطقه­ای عراق، نمایندگان کمیته عالی انرژی عراق و مدیران نیروگاه­ها و فعالین صنعت برق عراق اشاره کرد.

گفتنی است مپنا نخستین و بزرگترین پیمانکار عمومی نیروگاهی در ایران و خاورمیانه است و با اتکا به توان متخصصان ایرانی در تولید بیش از ۶۰ هزار مگاوات برق نقش آفرینی کرده است. این گروه صنعتی بیش از ۵ هزار مگاوات برق نیز در کشورهای دیگر به تولید رسانده است.

همچنین مپنا با توجه به توانمندی‌های تکنولوژیکی در صنعت نفت و گاز، گامی نوین در توسعه صنایع حوزه انرژی کشور برداشته است. از سوی دیگر گروه مپنا دانش فنی سرویس‌های صنایع نیروگاهی و نفت و گاز را به صورت بومی در اختیار دارد و با ارائه چرخه کامل تجهیزات و پشتیبانی، این سرویس‌ها را در بالاترین سطح از تعمیرات جزئی تا تعمیرات اساسی ارائه می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: