بیمه دانا/

جلسه قائم‌مقام بیمه دانا با فرماندهان فراجا و آموزش و پرورش آذربایجان غربی برای رسیدگی فوری به وضعیت مناطق زلزله‌زده

جلسه قائم‌مقام بیمه دانا با فرماندهان فراجا و آموزش و پرورش آذربایجان غربی برای رسیدگی فوری به وضعیت مناطق زلزله‌زده
کدخبر : 574562

اقدامات شرکت بیمه دانا در خدمت رسانی و برآورد میزان خسارت‌های وارده به زلزله‌زدگان استان آذربایجان‌غربی و شهر خوی با هدف پرداخت خسارت به آنها تشریح شد.

پس از وقوع زلزله اخیر در شهرستان خوی، همکاران دو شعبه ارومیه وخوی بیمه دانا بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و نسبت به کارشناسی و ارزیابی خسارات مناطق زلزله‌زده اقدام کردند.

در همین زمینه به منظور سرعت بخشیدن به ارزیابی میزان خسارت وارده و تحقق رسالت شرکت مبنی بر ارائه خدمات سریع و باکیفیت، چند گروه کارشناسی متشکل از کارشناسان ستادی و شعب همجوار در منطقه تشکیل شد تا در رسیدگی به پرونده‌های مورد اشاره تسریع شود.

 یکی از اقدامات بیمه دانا در این راستا، برگزاری جلسه ای در تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه امسال بود که با حضور دکتر احمد جوادی‌پور قائم‌مقام شرکت و تعدادی از همکاران ایشان در ستاد فرماندهی فراجای شهرستان خوی با حضور جانشین فرماندهی استان، فرمانده شهرستان خوی و معاونین آنها تشکیل شد.

 در این جلسه از روند رسیدگی به پرونده‌های خسارت‌دیده ابراز رضایت شد و از عملکرد شرکت بیمه دانا در این خصوص قدردانی به عمل آمد.

همچنین جلسه دیگری به ریاست آموزش و پرورش شهرستان خوی برگزار شد و هماهنگی‌های لازم برای رسیدگی به خسارت‌های وارده به اماکن اداری و آموزشی این شهر به عمل آمد.

گفتنی است: تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی مورد بازدید کارشناسان این شرکت قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود طی هفته آینده به اتمام رسد.

روابط عمومی بیمه دانا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: