به همت مجتمع مس سونگون صورت گرفت؛

ارسال محموله های امدادرسانی به مناطق زلزله زده شهرستان خوی در سه نوبت

ارسال محموله های امدادرسانی به مناطق زلزله زده شهرستان خوی در سه نوبت
کدخبر : 574584

مجتمع مس سونگون در سه نوبت محموله های امدادرسانی خود را به مناطق زلزله زده شهرستان خوی ارسال نمود.

دکتر معبود عباس زاده مدیر مجتمع مس سونگون ضمن همدردی با مردم شهرستان خوی که در اثر بلایای طبیعی دچار خسارت های جانی و مالی گردیده اند گفت: با حضور میدانی جمعی از کارشناسان و همکاران این مجتمع در مناطق زلزله زده، نسبت به تهیه اقلام ضروری و مورد نیاز زلزله زدگان عزیز در کمترین زمان ممکن اقدام شد و این محموله ها در سه مرحله به ستاد معین استان آذربایجان شرقی و جمعیت هلال احمر شهرستان خوی تحویل داده شد.

مدیر مجتمع مس سونگون ضمن تقدیر از حس هم نوعدوستی و کمک های اهدایی هموطنان عزیز  افزود: مجتمع مس سونگون همواره در کنار مردم عزیز و همراه مسئولین برای رفع مشکلات آن ها بوده و یقینا اینبار نیز هر آنچه از دستمان برآید به طبق اخلاص خواهیم گذاشت و با توجه به برودت هوا، تهیه دستگاه های گرمایشی و غذای مقوی که با کمترین انرژی بتوان آماده نمود در اولویت تهیه اقلام قرار داده شد.

دکتر عباس زاده افزود: کارکنان مس سونگون نیز به صورت جداگانه اقدام به مشارکت در این امر خیر و خداپسندانه نموده اند که جای تقدیر و تشکر را دارد.

گفتنی است این محموله ها شامل ۵۱۰ تخته پتو، ۴۰۰ بسته کنسرو، ۸۵۰ بسته نان و ۶۵۰ دستگاه هیتر برقی بود که با هماهنگی های صورت گرفته جهت توزیع به جمعیت هلال احمر شهرستان خوی و ستاد معین استان آذربایجان شرقی تحویل گردید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: