عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس مطرح کرد؛

با احداث پل خلیج فارس، توسعه قشم سرعت می گیرد

با احداث پل خلیج فارس، توسعه قشم سرعت می گیرد
کدخبر : 574873

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: با تغییر رویکرد مثبت صورت گرفته در دولت مردمی سیزدهم، مناطق آزاد کشور امروز تبدیل به حیاط خلوت ملت شده اند.

محمد آشوری تازیانی در آیین از سرگیری ساخت پل خلیج فارس، اظهار داشت: ابعاد چهارگانه توسعه (سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی) باید در اختیار توسعه انسانی جوامع باشد.

وی ادامه داد: توسعه انسانی ویژگی هایی دارد که از آن جمله می توان به ایجاد آسایش، امنیت بخشی و عدالت محوری اشاره کرد که برای پیشرفت، توسعه و رفاه جوامع انسانی ضروری است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مناطق آزاد در دولت های گذشته همانند حیاط خلوت دولت ها عمل می کردند که با تغییر رویکرد صورت گرفته در دولت سیزدهم، این مناطق امروز تبدیل به حیاط خلوت ملت شده اند.

به گفته آشوری تازیانی؛ حرکت های بسیار خوبی برای توسعه جزیره قشم در سال های پس از انقلاب اسلامی آغاز شده است و با احداث پل خلیج فارس می تواند این پیشرفت را سرعت ببخشد.

وی با اشاره به تغییر مثبت رویکرد مدیریت منطقه آزاد قشم در دولت سیزدهم، افزود: افزایش مشارکت جویی و بازسازی اعتماد جامعه محلی همسو با فعالیت زیرساختی و اقتصادی شروع شده، می تواند جزیره قشم را به کانون افتخار ملی تبدیل کند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با بیان اینکه ساماندهی حوزه دوگانگی مدیریت برای پیشرفت و توسعه قشم یک ضرورت است، گفت: برای تبدیل قشم به یک قطب اقتصادی منطقه باید با نگاهی جامع و با سرعتی بیشتر، زیرساخت های لازم برای توسعه بندر کاوه اتصال به کریدور شمال - جنوب فراهم کرد.

آشوری تازیانی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری موجود در جزیره قشم علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی می تواند موجب افزایش امنیت و رضایت جامعه محلی شود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: