با حضور کارکنان ستادی سازمان؛

جشن انقلاب، ۴۴ سال استواری برگزار شد

جشن انقلاب، ۴۴ سال استواری برگزار شد
کدخبر : 574990

مراسم جشن انقلاب ۴۴ سال استواری با حضور جمعی از کارکنان سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ساختمان ستاد مرکزی این سازمان برگزار شد.

در این جشن که با همت اداره روابط عمومی حوزه مدیرعامل و با مشارکت پایگاه بسیج شهید مجید بهروزی سازمان برگزار شد، مدیر عامل، اعضای هیئت های مدیره و عالی نظارت حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح یاسینی معاون نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی که در این جشن به ایراد سخن پرداخت، انقلاب اسلامی را پدیده بزرگ قرن حاضر معرفی کرد و گفت: این انقلاب با هیچ کدام از انقلاب های صورت گرفته در سراسر جهان قابل مقایسه نیست.

وی در ادامه ۱۵ خرداد را ریشه انقلاب اسلامی بیان و اظهار داشت: از سال ۴۲ که مردم در حمایت از امام به خیابان ها ریختند تا بهمن ۵۷ که این انقلاب پیروز شد افراد پرشماری زحمات و مشقت های فراوانی را متحمل شده اند که توصیه می کنم با حضور در موزه عبرت، گوشه هایی از شکنجه های صورت گرفته دستگاه های امنیتی دوران پهلوی را نظاره کنید که افراد علیرغم پذیرش سختی اما دست از آرمان های امام و انقلاب برنداشته و تا پای جان برای انقلاب اسلامی تلاش و مجاهدت کردند تا به پیروزی رسیده و در اختیار ما قرار گیرد.

حجت الاسلام یاسینی ادامه داد: ما بر صندلی هایی نشسته ایم که خون هزاران شهید در راه به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و به دست آمدن این کرسی‌ها ریخته شده که باید به مردم خدمت بی منت نماییم.

*جنگ تحمیلی بزرگترین مشقت پس از انقلاب بود که مردم در آن پیروز شدند

معاون نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مشکلات ایجاد شده در فردای پیروزی انقلاب اسلامی از اقصی نقاط جهان علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران خاطرنشان کرد: بزرگترین مشقت ایجاد شده پس از انقلاب اسلامی، تحمیل جنگ هشت ساله عراق علیه ایران و حمایت دولت های مختلف از آن دیکتاتور بود که مردم ایران با رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و حمایت خود از این مانع بسیار بزرگ به سلامت و با موفقیت گذشتند و در آن پیروز شدند.

حجت الاسلام یاسینی، رهبری مقام معظم رهبری را پیامبرگونه توصیف کرد و بیان داشت: با تمام تهدیدات، تحریم‌ها و خودتحقیری عده‌ای در داخل کشور اما کشتی انقلاب اسلامی در دوران زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای از همه موانع، چالش‌ها، سختی ها و بحران ها به سلامت گذر کرده است.

*دشمنان نمی توانند رویش های انقلاب را ببینند

این مسئول با اشاره به دستاوردهای دوران جمهوری اسلامی به رغم همه تحریم ها و تهدیدها گفت: ایران اسلامی در ابعاد نظامی و علمی در رده ۱۰ کشور برتر جهان قرار دارد و در شرایط فعلی تنها برخی از موضوعات که قابلیت مطرح کردن دارند برای مردم بازگو می‌شود و بسیاری از مباحث برتری ایرانیان در مواقع مورد نیاز به بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد غیرت ایرانیان خواند و تصریح کرد: جوانان ایران امروز این شهید والامقام را نماد استقامت، مقاومت و ایستادگی مقابل دشمن می دانند و الگویی در شرایط امروزی تلقی می‌کنند که تلقی به جا و بسیار مطلوبی است که باید این باور را در ذهن جوانان تقویت کنیم.

حجت الاسلام یاسینی با اشاره به حضور بیش از ۶۰۰ هزار جوان دانش آموز و دانشجو در مراسم اعتکاف آن را نشانه‌ای از اوج معنویت و ترویج روحیه انقلابی بیان داشت و گفت: دشمنان ایران اسلامی قدرتمند، یارای دیدن چنین صحنه ها و رویش هایی از انقلاب در میان نوجوانان و جوانان نیستند و نمی توانند رویش های انقلاب را ببینند.

*با همه توان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر می شویم

معاون نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: باید تلاش کنیم با همه توان در این مراسم الهی و ملی حضور یافته و دیگران را نیز تشویق به حضور در آن نماییم.

وی در تکریم شخصیت امام خمینی(ره) بیان داشت: شخصیت والای امام خمینی(ره) و اندیشه آسمانی این مرد بزرگی که دنیا را به تکاپو و تغییر واداشت بسیار پیچیده بود که در کمال ساده زیستی درس های فراوانی را به ما داد.

معاون نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی و شهدا را سه یادگار ارزشمند بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی بر شمرد و بیان داشت: وظیفه تک تک ما حفظ و صیانت از یادگاران امام خمینی(ره) و یکی از بزرگترین راه های پاسداشت این یادگاران امام، حضور پررنگ و حداکثری در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن است.

*سازمان اموال تملیکی مولود انقلاب اسلامی

وی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی را به نوعی مولود انقلاب خواند و گفت: با شکل گیری این سازمان در حلقه آخر تجارت خارجی کشور از پراکندگی پرهیز شد و جلوگیری به عمل آمد که می توان آن را از برکات انقلاب اسلامی دانست که اینک این سازمان با افتخار به عنوان سازمان رکوردها معروف شده است که این مهم نیز به سبب و اعتبار انقلاب اسلامی و مرهون مجاهدت شهیدان عالی مقامی است که بسیاری از کارکنان این سازمان افتخار فرزندی شهید و یا انتصاب به شهدا را دارند و این مدال پر افتخار بر سینه این عزیزان تا ابد خواهد درخشید.

معاون نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تصریح کرد: اتفاقات مهمی که در این سازمان رقم خورده است با نگاه بلند مدیریتی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و تفکر انقلابی و عمل جهادی کارکنان انقلابی این نهاد محقق شده که تأسی به آرمان های رفیع انقلاب اسلامی و عقبه انقلابی کارکنان در این توفیقات نقش بسیار پررنگی دارد.

*انقلاب اسلامی محصول اراده های الهی و ایمان های راسخ

صاحب حجتی قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نیز در این مراسم جشن، انقلاب اسلامی را محصول اراده های الهی و ایمان های راسخ مردم ایران زمین خواند و گفت: امروز پس از چهل و چهار سال دور هم می نشینیم، یاد رشادت های آنان را گرامی میداریم و عزت و افتخار جشن می گیریم.

عضو هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی دهه فجر را یادواره شهدای انقلاب اسلامی و امام معرفی کرد و بیان داشت: این ایام در گستره‌ ایران اسلامی برگزار می‌شود که هم پیروزی انقلاب اسلامی را در آن جشن میگیریم و یاد و خاطره شهیدان امام و امام شهیدان را زنده نگه می داریم که باید بر شکوه و عظمت آن بیفزاییم که بزرگترین حرکت مردم در تکریم و نکوداشت این ایام، حضور پررنگ و با همه توان در راهپیمایی شکوهمند روز ۲۲ بهمن است.

حجتی امام خمینی(ره) را احیا گر اسلام ناب محمدی در عصر حاضر دانست و گفت: حدود ۱۴۰۰ سال از ظهور اسلام میگذشت که حضرت امام خمینی(ره) با طلوع در ایران اسلامی سبب شکوفا شدن آیین های پاک اسلام در این سرزمین گردید و بساط ظلم و ستم و طواغیت را در این بخش از کره خاکی جمع کرد و پیام جدیدی را برای مردم دنیا و دولت‌های مختلف مخابره کرد.

وی با اشاره به اتفاقات بزرگ رقم خورده در عملکرد یک ساله اخیر سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: اخلاص، جهاد و جدیت همه کارکنان سازمان در سطوح مختلف سبب رقم خوردن این اتفاقات بسیار بزرگ در سطح کشور شده است که تعیین تکلیف ۲۵ هزار میلیارد کالا بسیار گویا است و نیازی به هیچ توضیحی در خصوص آن مشاهده نمی شود.

*راهپیمایی ۲۲ یهمن کشور را بیمه می کند

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ابراهیمی معاون هیئت عالی نظارت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در این جشن با بیان آیات و روایاتی بر وعده الهی تاکید کرده و گفت: این اصل الهی که چنانچه مردم با خدا باشند خداوند نیز قطعاً آنان را پیروز می گردانند و در انقلاب اسلامی ما شاهد تحقق این اصل بودیم.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی در ادامه انقلاب اسلامی را محصول نظریه‌پردازی طراحان انقلاب اسلامی ندانست و گفت: بسیاری در دنیا به عنوان تئوریسین حضور دارند که تحلیل کرده و اعلام می‌کنند در سال‌های بعد چه تغییرات بنیادین در جهان اتفاق می‌افتد اما انقلاب اسلامی تمام محاسبات آنان را به هم ریخت و انگشت حیرت همگان را به همراه آورد.

وی با اشاره به جملات امام خمینی(ره) در خصوص مردم ایران اسلامی گفت: مردم ایران در طول ۴۴ ساله اخیر همیشه پای کار انقلاب اسلامی بوده و در تمامی برنامه ها، نظام و جمهوری اسلامی را رها نکرده اند و حضور پر رنگ در راهپیمایی 22 بهمن نیز چنین خواهد شد و کشور را بیمه می کند.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی در ادامه گفت: برخی از اقشار به ویژه نوجوانان و جوانان در خصوص بعضی مسائل دچار شک و تردید می شوند که بخشی به خاطر پمپاژ های یأس و ناامیدی دشمن و بخشی نیز به جهت عدم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درست ما است.

معاون هیئت عالی نظارت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه نگاه به تاریخ در پاسخ به جوانان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت است، گفت: برای شناختن و تحلیل انقلاب اسلامی باید قبل و بعد از این واقعه بزرگ تاریخی معاصر مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد تا به عظمت این تغییر بنیادین در کره خاکی پی برد، ملتی که از تاریخ خود با اطلاع نباشد مجبور به تکرار آن است.

وی با تشریح جنگ های صلیبی اروپاییان و جنگ های جهانی اول و دوم گفت: اروپایی ها با تبلیغات از نداشته‌های خود در ذهن جوانان چنین فضایی را آراسته و ترتیب کرده‌ و خود را مدعی تمدن معرفی کرده‌اند و کشورهای اسلامی را به عنوان مقابل کننده با تمدن جلوه داده اند.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی انقلاب اسلامی را عامل افزایش آگاهی و بصیرت مردم ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: سطح بالای فهم و ادراک مردم در اغتشاشات اخیر و نپیوستن به صف اغتشاشگران و مزدوران بیگانه، نشانه‌ای از شعور بالای مردم ایران مقتدر اسلامی است.

 

روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: