در گفتگو با رئیس هیئت مدیره شرکت راهبران فولاد اصفهان مطرح شد:

تلاش «راهبران فولاد اصفهان» برای تامین بخشی از کنسانتره بزرگترین فولادساز کشور

تلاش «راهبران فولاد اصفهان» برای تامین بخشی از کنسانتره بزرگترین فولادساز کشور
کدخبر : 574993

رئیس هیئت مدیره شرکت راهبران فولاد اصفهان گفت: سالانه حدود ۲۰ میلیون تن کنسانتره در گروه فولاد مبارکه نیاز است و گروه توکا فولاد بخشی از این کنسانتره را از شرکت راهبران فولاد اصفهان تأمین می‌کند.

محمد جاوری رئیس هیئت مدیره شرکت راهبران فولاد اصفهان اظهار کرد: یکی از چالش‌های صنعت فولاد کشور، تأمین مواد اولیه پایدار در سال‌های گذشته است که البته فولاد مبارکه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی گفت: سالانه حدود ۲۰ میلیون تن کنسانتره در گروه فولاد مبارکه نیاز است و گروه توکا فولاد بخشی از این کنسانتره را از شرکت راهبران فولاد اصفهان تأمین می‌کند تا در این زمینه به سهم خود مؤثر باشد. این اولین قدم از اقدامات این شرکت برای تأمین کنسانتره مورد نیاز بزرگترین فولادساز کشور است و امیدواریم این شرکت در ادامه ظرفیت‌های بیشتری را برای تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور ایجاد کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت راهبران فولاد اصفهان خاطر نشان کرد: البته معاونت معادن فولاد مبارکه نیز در تلاش است تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بخشی از مواد اولیه فولاد مبارکه را برای پایداری تولید در این شرکت تأمین کند.

شایان ذکر است؛ همزمان با دهه مبارک فجر آیین افتتاح واحد خردایش۲ و کلنگ‌زنی کارخانه کنسانتره شرکت راهبران فولاد اصفهان با حضور مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توکافولاد، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت راهبران فولاد اصفهان برگزار شد.

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: