منطقه ویژه اقتصادی پیام/

انتشار مرحله دوم فراخوان شناسایی سرمایه گذار برای احداث سوله در منطقه ویژه اقتصادی پیام

انتشار مرحله دوم فراخوان شناسایی سرمایه گذار برای احداث سوله در منطقه ویژه اقتصادی پیام
کدخبر : 575064

مرحله دوم فراخوان شناسایی سرمایه گذار برای احداث سوله های کارگاهی و تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی پیام منتشر شد.

آین منطقه در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور و رعایت اصل رقابت بین سرمایه گذاران خصوصی واجد شرایط که از توانمندی فنی، اجرایی و مالی لازم مطابق ضوابط مقرر در ارزیابی کیفی و فنی برخوردار باشند، احداث سوله های کارگاهی و تولیدی را با بهره مندی از یکی از روش­های خانواده مشارکت عمومی- خصوصی (PPP) و یا اجاره عرصه به سرمایه گذاران واگذار نماید.

متقاضیان می بایست حداکثر تا پایان وقت اداری ۴ اسفندماه ۱۴۰۱ مدارک خود را از جمله تصویر اساسنامه، رزومه کاری شرکت، اظهارنامه مالیاتی ۲ سال مالی آخر، ارائه مستندات مبنی بر توان مالی شرکت از بانک، ارائه نامه رسمی دال بر نحوه تمایل به سرمایه گذاری (اجاره یا مشارکت) و تشریح نحوه تامین مالی را در پاکت در بسته به دبیرخانه کمیسیون معاملات منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تحویل دهند.

لازم به ذکر است متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.payamaviation.ir مراجعه و شرح خدمات سرمایه گذاری در این منطقه را دریافت و ملاحظه نمایند.

گفتی است  این اقدام، مرحله دوم فراخوان شناسایی سرمایه گذار برای احداث سوله در منطقه است و پیشتر در تیرماه سالجاری نیز فراخوان مرحله اول با موفقیت منتشر شده و جذب سرمایه نموده است. با پایان مهلت ارسال مدارک، پس از بررسی مدارک دریافتی از طریق متقاضیان و ارزیابی نهایی در صورت احراز صلاحدید نسبت به دعوت از متقاضیان سرمایه گذار ذیصلاح اقدام لازم صورت می گیرد.

علاقمندان همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۲۶۳۳۲۶۶۱۳۵ تماس حاصل نمایند.

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: