با هدف گسترش شمولیت مالی و ارائه خدمات بانکی به همه اقشار جامعه/

روستاهای تهران از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برخوردار می‌شوند

روستاهای تهران از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برخوردار می‌شوند
کدخبر : 575095

با هدف گسترش شمولیت مالی و ارائه خدمات بانکی به همه اقشار جامعه، باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در روستای یوسف‌آباد قوام آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاح این باجه با حضور «علیرضا فخاری» استاندار تهران، دکتر «رضا قرائی‌پور» مدیر امور برنامه‌ریزی و توسعه بانک، «حسن تلیکانی» مشاور مدیرعامل و «وحید اسکندری» مدیر شعب بانک در استان تهران صورت گرفت.

در این مراسم «علی احتشامی‌فر» دهیار یوسف‌آباد قوام، ضمن تقدیر از اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در روستاهای این منطقه گفت: حمایت و پشتیبانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و راه‌اندازی باجه در مناطق کم‌برخوردار می‌تواند به توسعه اقتصادی روستاها و ایجاد اشتغال پایدار کمک کند.

روستای یوسف‌آباد قوام بزرگترین روستا در شهرستان ملارد واقع در ۵۰ کیلومتری شهر تهران است. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تأسیس باجه در این روستا قصد دارد تا خدمات مختلفی را به کسبه و تجار این منطقه ارائه کند.

این باجه زیر نظر شعبه اندیشه (کد ۳۰۱۶) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و در آدرس: شهریار، جاده صفادشت، بلوار شهید اینانلو، ساختمان دهیاری یوسف‌آباد قوام شروع به فعالیت کرده است.

مشتریان باجه یوسف‌آباد قوام قادرند همه خدمات بانکی اعم از افتتاح حساب، دریافت وام قرض‌الحسنه، انتقال وجوه و... را از طریق این باجه دریافت کنند.

 

روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: