بیمه تجارت نو/

بیمه تجارت‌نو خسارت زلزله‌زدگان خوی را پرداخت کرد

بیمه تجارت‌نو خسارت زلزله‌زدگان خوی را پرداخت کرد
کدخبر : 575116

در پی حادثه غمناک زلزله آذربایجان غربی، شرکت بیمه تجارت‌نو در اسرع وقت بخش عمده ای از خسارات زمین لرزه خوی را به خسارت‌دیدگان این حادثه پرداخت کرد.

با بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی که منجر به وقوع خساراتی مالی و گاه جانی می‌شود اولین قدم برای دلگرمی با افراد حادثه دیده جبران خسارت است که شرکت‌های بیمه در این زمان با در نظر گرفتن رسالت و هدف شکل‌گیری خود نقش تاثیرگذار و بسزایی داشته و در راه جبران خسارت برای مردم دوراندیشی که بیمه را در سبد خرید خانواده خود قرار داده‌اند در جهت رفع خرابی‌ها و جبران خسارات گام برمی‌دارد.

به محض وقوع زلزله در شهرستان خوی تیمی از کارشناسان فنی بیمه تجارت‌نو بمنظور ارزیابی در محل حادثه حضور به عمل آوردند و ضمن همدردی با عزیزان حادثه دیده باعث دلگرمی بیمه شدگان این شرکت در شهر خوی شدند.

بنا براین گزارش پیرو دستور مدیریت محترم عامل مبنی بر تسریع در رسیدگی به این پرونده، موضوع در اولویت کار بیمه تجارت‌نو قرار گرفته است و همکاران بیمه تجارت‌نو شبانه روز و بی وقفه حتی در ایام تعطیل در ستاد مرکزی، شعبه آذربایجان غربی و شهرستان خوی اقدام به کارشناسی میزان و ارزیابی خسارات وارده به منازل اسیب دیده به جهت تکمیل پرونده‌های خسارت این زلزله هستند که تاکنون بخش عمده‌ای از خسارت این حادثه به مبلغ ۲۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال پرداخت شده است.

گفتنی ست با درنظر گرفتن شرایط جوی، تعدادی وسیله گرمایشی نیز برای هموطنان آسیب دیده فراهم شده است.

شایان ذکر است شرکت بیمه تجارت‌نو با گذراندن حوادثی چون سیل (سیستان بلوچستان) سال ۱۳۹۷، سیل در سال ۱۳۹۸ که تقریبا کل کشور را در بر گرفت ،زلزله هرمزگان، زلزله اذربایجان شرقی ۱۳۹۸و ...... با پرداخت به موقع خسارات ثابت کرده است در کنار مردم شریف ایران تمام قد ایستاده و در جهت رفاه حال مشتریان خود حتی در کوران حوادث ثابت قدم است.

 

روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: