بانک قرض‌الحسنه مهر ایران/

ساختمان جدید شعبه بیجار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه بیجار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد
کدخبر : 575215

ساختمان جدید شعبه شهرستان بیجار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بر اساس هویت بصری جدید با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، مشتریان و مدیران محلی بیجار افتتاح شد.

ساختمان جدید شعب شهرستان بیجار (کد ۵۴۰۱) استان کردستان با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌‌نژاد» مدیرعامل و تعدادی از مدیران بانک به بهره‌برداری رسید.

شعبه بیجار بر اساس هویت بصری جدید بانک در مدت ۵ ماه به‌طور کامل بازسازی شد. شعبه یاد شده ۲۵هزار نفر مشتری دارد و منابع آن در حال حاضر به حدود ۲۰۷۰ میلیارد ریال بالغ می‌شود.

در مراسم افتتاح این شعبه، علاوه بر مدیرعامل بانک، «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌ها، دکتر «روح‌الله قاسمیان» رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک، «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی و «حسام‌الدین اسعدی» مدیر شعب بانک در استان کردستان و همچنین امام جمعه و فرماندار شهرستان بیجار حضور داشتند.

در این مراسم «دکتر سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در مصاحبه با خبرنگار صداوسیما اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تلاش خواهیم کرد به جای دریافت کارمزد بابت خدماتی که ارائه می‌دهیم، مزد خدمت دریافت کنیم. در آینده‌ای نزدیک کارمزد وام‌های قرض‌الحسنه را به صفر نزدیک خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از پیشروترین بانک‌های کشور در حوزه ارائه خدمات غیرحضوری است و بسیاری از خدمات را برای نخستین بار در سطح شبکه بانکی ارائه کرده است. با توسعه بیش از پیش خدمات الکترونیک، بسیاری از مراجعات حضوری مشتریان به شعب بانک کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پایان خاطرنشان ساخت: امیدوارم ساختمان جدید شعبه بیجار موجب افزایش رفاه مشتریان بانک در این شهرستان و بهبود ارائه خدمت به آن‌ها شود.

 

روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: