پتروشیمی جم/

برنامه یادگیری "تعاملات اجتماعی هدفمند، شبکه‌سازی هوشمند" برگزار شد

برنامه یادگیری "تعاملات اجتماعی هدفمند، شبکه‌سازی هوشمند" برگزار شد
کدخبر : 575356

برنامه یادگیری "تعاملات اجتماعی هدفمند، شبکه‌‍سازی هوشمند" با ابتکار اداره آموزش شرکت پتروشیمی جم و به میزبانی پتروشیمی کاویان برگزار شد.

در این نشست مشترک، مدیران و کارشناسان واحد خدمات فنی شرکت‌های جم و کاویان از دپارتمان‌های مختلف در یک فضای صمیمی از نزدیک با یکدیگر آشنا شده و زمینه مشارکت و همفکری در بهبود مسائل کاری بیش از پیش فراهم گردید.

در ابتدای این نشست، حامد مندنی‌پور، رئیس آموزش شرکت پتروشیمی کاویان عنوان کرد: «بنا بر رویکرد دکتر اولادی، مدیرعامل پتروشیمی کاویان همواره بر این باور بوده‌ایم که صنعت پتروشیمی یک خانواده است. با توجه به این موضوع ‌باید تلاش شود تعاملات بین این خانواده بیشتر شده و در راستای پایداری و اعتلای صنعت کشور باشد.»

در ادامه‌، طرح بازی‌های آموزشی در گروه‌های سه نفره جهت شبکه‌سازی و ارتباط بین فراگیران و انتقال موضوع برنامه آموزشی در قالب بازی و سرگرمی با تسهیلگری "رضا جوشن" انجام شد.

پتروشیمی جم به بلوغ سازمانی رسیده است

رئیس خدمات فنی پتروشیمی جم با بیان اینکه پتروشیمی جم به دوران بلوغ سازمانی رسیده است، گفت: «در این مقطع، توانمند‌سازی کارکنان در مهارت‌های مدیریتی از جمله ارتباطات موثر، شبکه و تیم‌سازی و تقویت کار تیمی و انتقال تجارب به نسل بعدی با ایجاد انجمن‌های خبرگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.»

داوود جعفری‌فر رویکرد جدید آموزش در پتروشیمی جم و تشکیل انجمن‌های خبرگی و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با هدف پر کردن شکاف‌های دانشی و منجر به خلق ایده‌های موفق  را خلاقانه و کارآمد دانست.

اثربخشی چشم‌گیر روش‌های جدید یادگیری

وحید الهیاری، رئیس آموزش پتروشیمی جم ضمن تشکر از همکاری صمیمانه مدیریت، واحد آموزش و کارکنان پتروشیمی کاویان و حضور و همراهی تیم مدیریت واحد خدمات فنی و کارکنان بهره‌برداری پتروشیمی جم، با تاکید بر اثربخشی چشم‌گیر روش‌های جدید یادگیری طبق مدل 10/20/70 از به‌کارگیری بیشتر سبک‌های جدید یادگیری این‌چنینی در آینده خبر داد.

در انتهای این برنامه که در راستای همکاری و استفاده از فرصت‌های آموزشی واحد آموزش شرکت‌های منطقه برگزار شده بود، شرکت‌کنندگان به صورت گروهی به بحث و تبادل نظر پرداخته و همچنین خواستار اجرای برنامه‌های یادگیری مشترک بیشتری از این نوع شدند.

گفتنی است "تور آموزشی تعاملات اجتماعی هدفمند، شبکه‌سازی هوشمند" با هماهنگی و برنامه‌ریزی اداره آموزش پتروشیمی جم و در سالن کنفرانس هتل پتروشیمی کاویان برگزار گردید.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: