پتروشیمی جم/

درخشش پژوهشگران پتروشیمی جم در چهارمین کنفرانس بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی خلیج‌فارس

درخشش پژوهشگران پتروشیمی جم در چهارمین کنفرانس بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی خلیج‌فارس
کدخبر : 575357

پژوهشگران پتروشیمی جم در چهارمین کنفرانس بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی خلیج‌فارس درخشیدند.

چهارمین دوره کنفرانس دوسالانه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی خلیج‌فارس با حضور پژوهشگران ۱۴ کشور، به میزبانی دانشگاه خلیج‌فارس در رشته‌های مهندسی شیمی و نفت و حوزه‌های بالادستی، پایین‌دستی، انرژی و محیط زیست برگزار شد.

چهارمین کنفرانس بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی خلیج‌فارس با هدف گردهمایی نخبگان دانشگاهی و صنعتی و طرح چالش‌های این صنعت با ۱۵ سخنرانی کلیدی، ارائه هفت مقاله از پژوهشگران داخلی، ۱۴ کارگاه حضوری و آنلاین با حضور اساتید داخلی و خارجی، برپایی نمایشگاه دانش‌بنیان با ۱۷ غرفه، پنل‌های تخصصی، و معرفی پژوهشگران و فناوران برتر استان بوشهر همراه بود.

در این کنفرانس مقاله پژوهشگران واحد الفین پتروشیمی جم تحت عنوان "جایگزینی دی متیل دی سولفید (DMDS) با دی سولفید اویل (DSO) در فرآیند کراکینگ حرارتی اتان و بررسی اثر آن در تشکیل کک و کربن منواکسید" موفق به پذیرش و کسب عنوان بهترین ارائه پوستر شد.

ایده‌دهنده و مدیر این پروژه پژوهشی «اکبر بوالحسنی»، رئیس حوزه پژوهش‌های الفینی و شیمیایی پتروشیمی جم و پژوهشگر مسئول، نویسنده مقاله و ارائه‌دهنده آن «سمیه محبی»، پژوهشگر واحد الفین بوده که با همکاری «شاهین حسینی»، مدیر پژوهش و فناوری پتروشیمی جم؛ «سروش کرمیان»، پژوهشگر ارشد فرآیندهای شیمیایی و الفینی؛ «علی درویشی» و «فراز خان بلوک» از دیگر پژوهشگران الفین جم انجام شده است.

در آیین اختتامیه این رویداد، ضمن اعطای گواهینامه پذیرش و بهترین ارائه پوستر از «سمیه محبی»، پژوهشگر واحد الفین پتروشیمی جم به عنوان نویسنده مسئول و ارائه‌دهنده یکی از سه پژوهش‌ برگزیده کنفرانس بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی خلیج‌فارس، تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است چهارمین دوره کنفرانس دوسالانه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی خلیج‌فارس از ۳۰ آذرماه تا ۱ دی ماه ۱۴۰۱ با حضور پژوهشگران ۱۴ کشور، به مدت دو روز و به میزبانی دانشگاه خلیج‌فارس در رشته‌های مهندسی شیمی و نفت و حوزه‌های بالادستی، پایین‌دستی، انرژی و محیط زیست برگزار شد.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: