مدیرعامل پترول خبر داد:

ایجاد بخش ویژه پایین دستی در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل

ایجاد بخش ویژه پایین دستی در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل
کدخبر : 575359

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) گفت: امسال برای نخستین بار در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، به شکل ویژه ای به بخش پایین دستی توجه شده و حتی یکی از ۳ ناحیه نمایشگاه به این موضوع اختصاص یافته است.

رشید قانعی در حاشیه چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی که از ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش کار خود را آغاز کرده است، بیان کرد: این نمایشگاه با دوره‌های قبل یک تفاوت مهم دارد. به طوری که برای نخستین بار بخش ویژه صنایع پایین دستی صنعت پتروشیمی را در دل خود جا داده است تا از این طریق تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی را تقویت و حمایت کند.

گفتنی است، انتقال دانش فنی و خدمات مهندسی، حمایت و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان و نوآور، حمایت از صنایع پائین دستی، توجه به نقش پژوهش و فناوری و توسعه ابزارهای مالی با هدف توسعه صنعت پتروشیمی و تبیین اهمیت و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نقش بانک‌ها و بازار سرمایه در تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های این صنعت، از مهمترین محورهای نمایشگاه چهارم است. این رویداد مهم تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

 

روابط عمومی پترول

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: