مجتمع سنگ آهن سنگان/

ثبت رکورد بارگیری روزانه حمل ریلی در بهمن ماه ۱۴۰۱

ثبت رکورد بارگیری روزانه حمل ریلی در بهمن ماه ۱۴۰۱
کدخبر : 575382

در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» و با همت و تلاش کارکنان مجتمع سنگ آهن سنگان رکورد بارگیری روزانه سنگ آهن دانه بندی و گندله به میزان ۱۸۰ واگن در بهمن ماه ۱۴۰۱ به ثبت رسید.

مدیر خطوط ریلی مجتمع سنگان با اعلام این خبر گفت: یکی از فعالیت‌های مهمی که در حوزه راه‌آهن مجتمع انجام می‌شود کمک به افزایش تولید با تمرکز بر بارگیری به موقع محصولات معدنی از مبدا ایستگاه مجتمع جهت ارسال به مقاصد مختلف همچون ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه، فولاد سبزوار، فولاد میانه، بندرعباس و ... است.

 وی ادامه داد: در همین راستا در هفدهم بهمن ماه سال جاری و متقارن با دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، موفق به ثبت رکورد بارگیری به میزان ۱۸۰ واگن سنگ آهن و گندله شدیم. شایان‌ذکر است رکورد قبلی در ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ و به میزان ۱۷۴  واگن بوده است.

 ایشان حمایت مدیران ارشد مجتمع و همکاری فزاینده راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، تأمین واگن‌های خالی توسط شرکت‌های حمل ریلی، افزایش فعالیت و عملکرد مثبت شرکت صنعتی اپال پارسیان، پیمانکاران بارگیری واگن و همکاری شرکت بهتاش سپاهان آریا پیمانکار بهره‌بردار ایستگاه را از جمله عوامل موفقیت و دست‌یابی به این رکورد عنوان کرد.

 مهندس بندری تصریح کرد: باید تلاش کنیم در آینده با توسعه زیرساخت‌های ریلی این عدد را به عددهای بالاتری ارتقا دهیم تا منافع حاصل از آن به پهنه معدنی سنگ آهن سنگان برگردد.

روابط عمومی مجتمع سنگ آهن سنگان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: