در هفته گذشته به ثبت رسید؛

فروش ۲ میلیون تن انواع محصول در بورس کالای ایران

فروش ۲ میلیون تن انواع محصول در بورس کالای ایران
کدخبر : 575571

در هفته منتهی به ۲۸ بهمن ماه ۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۶۵۸ تن انواع کالا و محصول و ۸ هزار و ۱۰۶ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۲۴ هزار و ۵۴۷ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که نسبت به هفته قبل رشد ۵.۶۸ درصدی در ارزش را نشان می دهد.

در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله یک میلیون و ۵۷۵ هزار و ۲۶۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۶ هزار و ۴۹۶ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۲۸ بهمن بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۰ هزار و ۴۷۹ تن سیمان، ۳۲۰ هزار تن سنگ آهن، ۱۸۶ هزار و ۸۰۷ تن فولاد، ۲۹ هزار و ۴۰۰ تن آهن اسفنجی، ۱۰ هزار و ۳۷۵ تن آلومینیوم، ۷ هزار و ۵۲ تن مس، هزار و ۹۰۰ تن روی و ۱۹۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد. در این تالار همچنین ۸ هزار و ۱۰۶ دستگاه خودرو نیز فروخته شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۳۹ هزار و ۶۸۹ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۷ هزار و ۹۳۴ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۲۰ هزار و ۸۷۵ تن قیر، ۱۰۸ هزار و ۵۹۲ تن مواد پلیمری، ۹۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۵۶ هزار تن لوب کات، ۳۸ هزار و ۱۴۵ تن مواد شیمیایی، ۱۳ هزار و ۸۰۰ تن گوگرد، ۶ هزار و ۲۷۲ تن روغن پایه، ۵۰۰ تن فرآورده های نفتی، ۲۰۰ تن عایق رطوبتی و ۱۹۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۵ هزار و ۶۹۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان بود.

روابط عمومی بورس کالای ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: