منطقه آزاد ماکو/

بازدید روئسا و اعضای انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران از کاخ موزه باغچه جوق

بازدید روئسا و اعضای انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران از کاخ موزه باغچه جوق
کدخبر : 575614

روئسا و اعضای انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران از ۱۵ استان از جمله نهران، گلستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، ایلام، فارس، خراسان شمالی، لرستان، آذربایجان شرقی و کردستان در نخستین “فم تور” گردشگری (تور آشناسازی) از جاذبه های طبیعی و اماکن تاریخی منطقه آزاد ماکو بازدید کردند.

این تور با هدف شناساندن جاذبه‌های منطقه آزاد ماکو برای آژانس‌های مسافرتی کشور جهت برنامه ریزی برای برگزاری تورهای نوروزی و بهاری به این منطقه انجام شد.

در این تور مهمترین چارتر کننده های هواپیمایی از جمله مدیران شرکت های برج سفید، آفاق سیر ، پیک خورشید و …. نیز حضور داشته و این تور به منظور معرفی جاذبه ها و آثار تاریخی منطقه آزاد ماکو به مسافران و گردشگران ایرانی برگزار شده است.

شایان ذکر است: در این تور گردشگری رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران آقای حرمت اله رفیعی و اعضای هیئت مدیره انجمن حضور دارند. منطقه ماکو مملو از جاذبه های توریستی و گردشگری زیبا و خاص است و همین مسئله باعث شده تا افرادی که به سراغ این منطقه آمده از این جاذبه های توریستی دیدن می کنند، لحظات فوق العاده ای را در منطقه ماکو سپری کنند.

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: