در حاشیه بیستمین جشنواره ملی تعالی سازمانی مطرح شد؛

فولاد سنگ مبارکه، قدم به قدم در مسیر تعالی

فولاد سنگ مبارکه، قدم به قدم در مسیر تعالی
کدخبر : 575685

مدیر تضمین کیفیت و تعالی شرکت فولاد سنگ مبارکه گفت: سیستم مدیریتی فولاد سنگ مبارکه، سیستمی ارتقاء یافته است و امیدواریم با شناسایی نقاط قابل بهبود و حفظ نقاط قوت، شرکت فولاد سنگ مراتب بالاتر را هرچه زودتر طی کند.

مجتبی جعفریان مدیر تضمین کیفیت و تعالی شرکت فولاد سنگ مبارکه اظهار داشت: این شرکت از شرکت‌های زیر مجموعه‌های فولاد مبارکه است و امسال موفق شدیم برای دریافت جایزه سه ستاره در بیستمین دوره از همایش ملی تعالی سازمانی حاضر شویم.

وی افزود: شرکت فولاد سنگ با تکیه بر دانش، محیط کلان و خُرد خود را ارزیابی می‌کند تا با اشراف کامل در مسیر تعالی قدم بردارد.

او ضمن تقدیر از مدیرعامل فولاد سنگ و تمامی پرسنل این شرکت برای کسب این عنوان گفت: امیدواریم با شناسایی نقاط قابل بهبود و حفظ نقاط قوت، شرکت فولاد سنگ مراتب بالاتر را هرچه زودتر کسب نماید.

جعفریان در رابطه با شیوه ارزیابی همایش تعالی سازمانی تصریح کرد: پس از ارائه اظهارنامه کلیه فعالیت‌های مجموعه در تمامی بخش‌های شرکت به سازمان مدیریت صنعتی، ارزیابان، فعالیت شرکت را رصد و روند بهبود را مشخص می‌کنند. این ارزیابی صرفا مربوط به بخش تولید نیست و سایر بخش‌ها نظیر توسعه، منابع نیروی انسانی و... را نیز شامل می‌شود.

وی درباره حضور فولاد سنگ در دوره‌های قبلی این همایش تصریح کرد: در دوره‌های مختلف جوایز مختلفی کسب کردیم و همواره در مسیر تعالی گام برداشتیم. سال گذشته جایزه ۳ ستاره دریافت کردیم، امسال نیز هر چند موفق به اخذ جایزه سه ستاره شدیم، اما امتیاز ما اینبار بالاتر از دوره گذشته بود.

او درباره ارتقاء سیستم مدیریتی نیز بیان کرد: سیستم مدیریتی شرکت فولاد سنگ مبارکه، سیستمی ارتقاء یافته است که به همین خاطر توانستیم با مدل EFQM رفتار اهداف و استراتژی را با تعالی سازمانی منطبق کنیم. البته دریافت جایزه هدف نیست بلکه ابزاری برای اندازه‌گیری و ارزیابی سطح تعالی مجموعه است.

جعفریان در پایان درباره برنامه‌های پیش روی این شرکت عنوان کرد: اهداف شرکت در حیطه‌های راهبری، منابع انسانی و توسعه و بهره‌برداری تعریف شده و امیدواریم با هماهنگی تمامی جوانب سال آینده جایزه چهار ستاره را دریافت نماییم.

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: