در حاشیه بیستمین جشنواره ملی تعالی سازمانی مطرح شد؛

سپاهان تنها باشگاه ورزشی دارای جایزه تعالی در کشور است

سپاهان تنها باشگاه ورزشی دارای جایزه تعالی در کشور است
کدخبر : 575686

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بیان کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان موفق شد به عنوان تنها باشگاه ورزشی ایران جایزه تعالی دو ستاره را از آن خود کند

در جریان بیستمین دوره از همایش تعالی سازمانی ملی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان موفق شد در دومین حضور خود جایزه دو ستاره بخش تعالی را دریافت نماید.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: باشگاه فولاد مبارکه به‌عنوان یکی از باشگاه‌های پیشتاز در حوزه استانداردهای مدیریتی سال‌هاست خود را توسط سازمان‌ها، شرکت‌ها و مجموعه‌های خارج از خود مورد ارزیابی قرار می‌دهد و این موقعیت را فرصتی برای بهبود، تحول و ارتقای خود می‌داند.

وی افزود: دو سال است که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خود را مورد ارزیابی ملی تعالی قرار می‌دهد و سال گذشته موفق شد به‌عنوان اولین و تنها باشگاه ورزشی ایران گواهی تعهد به تعالی را دریافت نماید. امسال نیز توانستیم جایزه دو ستاره تعالی سازمانی را از آن خود کنیم.

ساکت تصریح کرد: در چارچوب نگاه راهبردی، هدف مدیریت مجموعه، پرسنل، معاونین و مدیران آن است که در عرصه شرکت فولاد مبارکه خود را با نظام‌های جدید استاندارد هماهنگ و تطبیق دهد و زمینه بهبودبخشی به فرآیندها را برای مانایی و موفقیت بیشتر طی کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ادامه بیان کرد: به‌محض اینکه سازمان مدیریت صنعتی برای ارزیابی ۱۴۰۱ فراخوان داد، داوطلب شرکت در ارزیابی شدیم. سپس از طریق مشاوره‌ بخش‌های مختلف سازمان، ضمن نگاه تحولی به ارزیابی داخلی سازمان جهت بهبود آن پرداختیم.

محمدرضا ساکت تکمیل کرد: جایزه تعالی در بخش‌های مختلف زیرساخت‌ها، حوزه اداری، نیروی انسانی، حقوقی، مالی، ورزشی، عمرانی و نظام‌های مدیریتی مجموعه را مورد ارزیابی قرارداد. امروز مفتخریم سازمان خود را مورد ارزیابی نهادهای خارج از مجموعه داخلی قرار دادیم تا نگاه دقیق، عمیق و کارشناسی به برون را برای سازمان فراهم کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: مطمئناً استمرار استانداردهای نوین مدیریت در بخش ایزو، برنامه‌ریزی استراتژیک باشگاه، جایزه تعالی و نگاه‌های تحول دیجیتال می‌تواند رویکردهایی باشد که در آینده در چارچوب فعالیت‌های باشگاه به آنها خواهیم پرداخت.

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: