ارائه مدیرعامل شرکت در پنل تخصصی/

حضور بیمه تعاون در دوازدهمین دوره همایش سالانه سلامت روان و رسانه

حضور بیمه تعاون در دوازدهمین دوره همایش سالانه سلامت روان و رسانه
کدخبر : 575687

در دوازدهمین دوره همایش سالانه سلامت روان و رسانه، مدیرعامل بیمه تعاون در پنل «بیماری‌های روان و هزینه‌های درمان» در خصوص ارائه خود، سخنرانی خواهد کرد.

دوازدهمین دوره همایش سالانه سلامت روان و رسانه با حمایت بیمه تعاون و در روزهای اول و دوم اسفند ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

در این همایش، موضوعاتی نظیر «نابرابری اجتماعی و تحول مغز اجتماعی»، «تبعیض، نابرابری و عدم امنیت اجتماعی»، «تبعیض، بستر بروز خشم و پرخاشگری»، «سلامت روان و مهاجرت اجباری و اختیاری»، «پیامدهای اقتصادی ـ سیاسی تبعیض و نابرابری»، «نگاهی گذرا بر بخشی از ابعاد اجتماعی نابرابری و تبعیض»، «نقش نهادهای مدنی در کاستن از نابرابری و تبعیض»، «فرهنگ فقر؛ چیستی و چرایی»، «نهادهای مدنی و برساخت اجتماعی فقر و نابرابری»، «نقش سمن‌ها در ارتقای بهداشت روان»، «نهادهای مدنی و ارتقای سرمایه‌های انسانی گروه‌های آسیب‌پذیر»، «جامعه مدنی، توانمندسازی و نابرابری» ارائه می شود.

همچنین در پنل دیگری، موضوع «بیماری‌های روان و هزینه‌های درمان» با حضور مدیرعامل بیمه تعاون و در روز سه‌شنبه دوم اسفند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ بررسی می شود.

در این پنل، محمدعلی همتی، روان‌پزشک و معاون درمان اسبق سازمان تأمین اجتماعی، عضو کمیته سلامت روان فرهنگستان علوم پزشکی، مدیریت علمی پانل را بر عهده دارد و سخنرانی ‌«نقش بیمه‌ها در بهبود و ارتقای سلامت روان جامعه» را ارائه می‌کند. امیر نوروزی، رییس خدمات درمانی نیروهای مسلح، مقاله‌ای با عنوان «جایگاه بیمه‌های درمانی در سلامت روان» ارائه خواهد کرد. عنوان سخنرانی احمد محیط، روان‌پزشک، استاد بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی ایران و رئیس سابق شاخه حفظ و ارتقای بهداشت در مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی، نیز «خدمات روان‌پزشکی در کشورهای منطقه ما و مقایسه هزینه‌های درمان در این کشورها» است. شهرام غفاری، مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی، نیز مقاله‌ای با موضوع «خدمات و هزینه‌های قابل پرداخت به مراکز درمانی تحت قرارداد سازمان تأمین اجتماعی» ارائه خواهد کرد.

همچنین، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون، سخنرانی خود را با عنوان «نقش بیمه‌های بازرگانی در تأمین سلامت روان ـ بهینه‌کاری بین‌المللی» ارائه خواهد کرد.

گفتنی است، دوازدهمین همایش سالانه سلامت روان و رسانه از ساعت ۸ تا ۱۶ در سالن همایش رعد واقع در تهران، شهرک غرب، فاز دو، هرمزان، پیروزان جنوبی، شماره ۷۴ برگزار می‌شود. در این همایش، دانشگاهیان و پژوهشگران حوزه‌های مختلف علمی ازجمله روان‌شناسی، روان‌پزشکی، ارتباطات، جامعه‌شناسی و اقتصاد شرکت خواهند داشت و به ارائه نتایج تحقیقات خود خواهند پرداخت.

روابط عمومی بیمه تعاون

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: