بانک قرض الحسنه مهر ایران/

شرکت گاز استان ایلام به جمع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست

شرکت گاز استان ایلام به جمع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست
کدخبر : 575726

تفاهم‌نامه طرح مهریار بین شرکت گاز استان ایلام و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به امضا رسید و از این پس کارکنان شرکت گاز ایلام از وام قرض‌الحسنه این بانک برخوردار می‌شوند.

در جلسه‌ای که با حضور «محمود کشاورز» مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام و مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان برگزار شد، کشاورز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و تأکید بر ادامه همکاری‌های دوجانبه، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را نهادی خدمتگذار با پرسنلی ساعی و جوان دانست.

وی در ادامه خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را منحصر به فرد دانست و گفت: این بانک الگویی مناسب در شبکه بانکی کشور است که با ارائه خدمات متنوع و متمایز و وام قرض‌الحسنه توانسته ضمن جلب اعتماد بخش قابل توجهی از جامعه، جایگاه مناسبی را در بین شبکه بانکی استان و کشور به دست آورد.

در ادامه «علی‌اصغر کائیدی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ضمن تشریح خدمات و طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانکداری الکترونیک این بانک را الگویی مناسب در جهت توسعه بانکداری الکتورنیک خواند.

وی افتتاح حساب آنلاین، صدور کارت بدون حضور مشتری در شعبه، پرداخت وام آنلاین را از خدمات متنوع بانک در حوزه بانکداری الکترونیک دانست و اعلام کرد: در راستای توسعه بانکداری الکترونیک به‌زودی پلت‌فرم فرابانک (Qbank) نیز توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران راه‌انداری خواهد شد.

در پایان این جلسه قرارداد طرح مهریار و تفاهم‌نامه کالاکارت بین دو سازمان منعقد شد.

 

روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: