شرکت فولاد امیرکبیر کاشان همچنان موفق در مسیر رشد و تعالی سازمانی/

کسب تندیس بلورین جایزه ‌ملی تعالی سازمانی برای سومین بار توسط شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

کسب تندیس بلورین جایزه ‌ملی تعالی سازمانی برای سومین بار توسط شرکت فولاد امیرکبیر کاشان
کدخبر : 575757

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در بیستمین همایش ملی تعالی سازمانی برای سومین بار تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی را از آن خود نمود.

بیستمین همایش ملی تعالی سازمانی روز دوشنبه یکم اسفند ۱۴۰۱ با موضوع تعالی سازمانی و تحول دیجیتال و با حضور جمعی از مقامات، مدیران شرکتها و صاحبنظران این حوزه در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار گردید.در این همایش از سازمانهای سرآمد و تعالی گرا در بخشهای ساخت و تولید، خدمات، آموزش و عمومی که پیش از آن توسط تیم های ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی مورد ارزیابی قرار گرفته و بعنوان سازمانهای متعالی شناخته شدند، قدردانی گردید.در همین راستا شرکت فولاد امیرکبیر کاشان موفق گردید در بخش ساخت و تولید، تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی را برای سومین بار با ارتقای امتیاز نسبت به دوره قبل و ارتقا به بازه دوم کسب کند.

ارزیابی تعالی سازمانی این دوره بر اساس الگوی ملی تعالی سازمانی و منطق ارزیابی رادار و توسط تیم شش نفره ارزیابان سازمان مدیریت صنعتی در مدت چهار روز فشرده و با بیش از ۳۰ جلسه ی ارزیابی، بحث و گفت وگو انجام گرفت. در طی مدت بیست دوره برگزاری جایزه ملی تعالی سازمانی، بیش از ۱۴۰۰ بار سازمان ها و صنایع مختلف ایرانی ارزیابی شدند.

شهرام عالی وند مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در حاشیه بیستمین همایش ملی تعالی سازمانی با اشاره به موفقیت این سازمان در کسب سومین تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی اظهار نمود: مهمترین هدف و اولویت شرکت فولاد امیرکبیر کاشان طی سالهای گذشته رشد، تعالی سازمانی و بهبود مستمر و مداوم بوده است. این شرکت با تلاش و همت کارکنان، تدوین استراتژی های سازمانی مناسب، کارا و اثربخش به دنبال ارتقاء بهره وری، خلق ارزش و سرمایه برای ذینفعان و شرکای تجاری خود می باشد. وی موفقیت فولاد امیرکبیر کاشان در مسیر تعالی سازمانی را مرهون عزم راسخ و تلاش شبانه روزی کارکنان برای اعتلای شرکت، نگرش سیستمی و توسعه توانمندی ها و قابلیت های سازمانی دانست و عنوان نمود: همواره نگرش سازمانی و سیستمی در سازمان بعنوان یک ارزش و راهبرد، حمایت، پشتیبانی و تقویت شده و اکنون بصورت یک فرهنگ در سازمان نهادینه شده است.

در پایان از زحمات و حمایتهای همه جانبه و بی دریغ هیأت مدیره، مدیران و پرسنل ساعی و تعالی گرا شرکت تشکر و قدردانی نمودند، و دستیابی به این موفقیت را به تمامیِ اعضای خانواده بزرگ فولاد امیرکبیرکاشان تبریک گفتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: