قائم‌مقام بیمه مرکزی در نشست ویژه با شورای هماهنگی بیمه استان آذربایجان غربی:

قریب به ۶۵۰۰ پرونده خسارت زیاندیدگان زلزله خوی در صنعت بیمه تشکیل شده است

قریب به 6500 پرونده خسارت زیاندیدگان زلزله خوی در صنعت بیمه تشکیل شده است
کدخبر : 575949

ارزیابی‌های خسارات وارده به زلزله‌زدگان شهرستان خوی همچنان ادامه دارد و تا لحظه ارسال این خبر قریب به 6500 پرونده بیمه‌ای برای بیمه‌گذاران این مناطق تشکیل شده است.

دکتر مجید مشعلچی در جمع اعضای شورای هماهنگی صنعت بیمه در استان آذربایجان غربی با اعلام این خبر افزود: با در نظر گرفتن این نکته که خسارات ناشی از زلزله به دلیل ناپایداری منازل مسکونی و ساختمان‌های غیرمسکونی(تجاری، اداری و ...) آسیب‌دیده در حال افزایش است هنوز از آثار نهایی خسارات آمار دقیقی در دست نیست.

قائم مقام بیمه مرکزی با ابلاغ همدردی رئیس کل با مردم زلزله‌زده و همچنین قدردانی ایشان از عملکرد قابل قبول شرکت‌های بیمه در قبال این حادثه، اظهار داشت: تمامی واحدهای مسکونی تحت پوشش بیمه حوادث طبیعی ساختمان قرار دارند و ۶۵۰۰ پرونده یادشده به بیمه‌گذارانی مربوط می‌شود که هوشمندانه از ظرفیت سایر شرکت‌های بیمه‌ای کشور استفاده کرده‌اند.

دکتر مشعلچی با تشریح قابلیت‌های متنوع حوادث در صنعت بیمه از آحاد جامعه خواست تا با دریافت پوشش‌های مناسب از دغدغه خود در هنگام بروز حوادث احتمالی بکاهند.

سخنگوی بیمه مرکزی با اعلان این خبر که شرکت‌های بیمه کوثر، دانا و ایران بیشترین مبلغ خسارات پرداختی را در این شهرستان به خود اختصاص داده‌اند، تصریح کرد: روند پرداخت خسارت باید تسهیل و تسریع شود تا بتوانیم از سرمایه اعتماد عمومی بیش از پیش صیانت کنیم.

شایان ذکر است پس از این نشست، قائم‌مقام بیمه مرکزی و هیات همراه ضمن حضور در مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی ۷ فقره چک خسارت در وجه ذینفعان را به صورت نمادین به بیمه‌گذاران تقدیم کردند.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: