شرکت مخابرات ایران/

کسب مقام برتر شرکت مخابرات در نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ودومین «جشنواره ملی مردم‌داری »

کسب مقام برتر شرکت مخابرات در نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ودومین «جشنواره ملی مردم‌داری »
کدخبر : 575957

شرکت مخابرات ایران جایزه برنامه ریزی را در دومین «جشنواره مردم‌داری ایران» که همزمان با برگزاری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی، سوم اسفندماه سال ۱۴۰۱ در تهران برگزارشد کسب کرد.

دومین «جشنواره مردم‌داری ایران» همزمان با برگزاری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران در ۱۱ بخش "مدال ملی روابط عمومی" و ۱۳ بخش "جوایز ویژه روابط عمومی" توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد.وشرکت مخابرات ایران جایزه برنامه ریزی را دریافت کرد .

بر اساس این خبر همچنین نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌‌ایران، توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌ و با مشارکت و همکاری دانشگاه‌ها و انجمن‌ها از جمله انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ایران و انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی‌ با اهداف زیر ذیل در جشنواره برگزار شد :

• ارایه تغییرهای تحول‌آفرین در صنعت روابط‌عمومی‌و اجرای راه‌حل‌های نوآورانه جدید در زمان انتخاب یک آینده کامل دیجیتالی؛

• بررسی حوزه‌هایی از صنعت روابط‌عمومی‌که تحول دیجیتال می‌تواند آن‌ها را ارتقا دهد و تخصیص نوآوری دیجیتال در جایی که بیشترین تأثیر را دارد.

• ارزیابی موانع دیجیتالی‌کردن کامل روابط‌عمومی‌و تعیین اینکه چگونه می‌توان بر آنها غلبه کرد.

این خبر می افزاید : تحول دیجیتال همه چیز در مورد تبدیل شدن به یک سازمان دیجیتال است. تحول دیجیتال مستلزم دور شدن از تفکر سنتی و اتخاذ رویکردی مشارکتی و آموزش‌ مهارت‌های جدید و تحولات ساختاری و فناوری است. این روش‌ جدید رویکرد به روابط‌عمومی، راه‌حل‌های جدیدی را نشان می‌دهد که به نوبه خود می‌تواند تجربه مخاطب را بهبود بخشد، نوآوری را هدایت کند و در نهایت، کل سازمان را تحت تأثیر قرار دهد.

جشنواره

این کنفرانس، متخصصان روابط‌عمومی‌را گرد هم می‌آورد تا پیرامون آخرین پیشرفت‌ها و بهترین شیوه‌ها برای تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی‌بحث کنند.

جشنواره مردم‌داری ایران به عنوان برترین مراسم اعطای جوایز در صنعت روابط‌عمومی‌ ایران به‌شمار می‌‌رود و هرساله، افراد حقیقی و حقوقی برای برتری و کسب جایزه در حوزه روابط‌عمومی‌ رقابت کرده و تشویق می‌شوند.

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: