سازمان امور مالیاتی/

فرهنگسازی بر موج رادیو مالیات

فرهنگسازی بر موج رادیو مالیات
کدخبر : 575967

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، رادیو مالیات را صدایی رسا برای فرهنگسازی و مردمی کردن مالیات‌‌‌ستانی در کشور دانست.

دکتر داود منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی رادیو مالیات ارتقای دانش و فرهنگ مالیاتی در کشور است،  اظهار داشت: در رادیو مالیات  به مشارکت همه فرهیختگان و کارشناسان برای تولید محتوای مناسب در راستای غنی‌سازی و آگاهی بخشی بیشتر برنامه‌های این رسانه نیاز است. هر چقدر از محتوای کاربردی و مسأله محور در برنامه رادیو مالیات استفاده شود، جذابیت و نفوذ بیشتری خواهد داشت.

دکتر منظور با اشاره به ابتکارات جدید حوزه آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در دوره تحولی نظام مالیاتی افزود: ایجاد نوآوری های ارتباطی در این حوزه مانند راه اندازی رادیو مالیات، پایگاه خبری تحلیلی مالیاتی ایران اینتا، اپلیکیشن مالیات من و ... در راستای تکریم ارباب رجوع و نهادینه کردن فرهنگ مالیاتی در جامعه انجام ‌شده است و اجرای این طرح‌ها به بالارفتن فرهنگ مالیاتی و آشنایی شهروندان با مقوله مالیات کمک می کند.

معاون وزیر امور اقتصادی  و دارایی، رادیو مالیات را صدایی رسا جهت مردمی سازی مالیات دانست و بیان داشت: برنامه سازمان این است که در رادیومالیات محتواهای صوتی مناسب جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان ایجاد شود که در همین زمینه با آموزش قوانین، مقررات، دستورالعمل‌ها و همچنین بیان نقطه‌نظرات اساتید، دانشگاهیان و مقامات اجرایی پیرامون مالیات پرداخته شود.

گفتنی است همزمان با دهه مبارک فجر ۱۴۰۱ با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) قزوین، رادیو مالیات افتتاح و از تمبر یادبود آن رونمایی شد.

رادیو مالیات یک اپلیکیشن و نرم‌افزار همراه است که علاوه بر سکوی نرم افزاری مالیات من در سایت https://radio.tax.gov.ir/ قابل دسترسی است و علاقه‌مندان می‌توانند این اپلیکیشن را از سایر سایت‌های اینترنتی نیز دانلود و استفاده کنند.

 

اینتا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: