ذوب آهن اصفهان/

سرهنگ فرهمند فرمانده بسیج ذوب آهن اصفهان شد

سرهنگ فرهمند فرمانده بسیج ذوب آهن اصفهان شد
کدخبر : 575972

آیین تکریم سرهنگ مهران مختاری فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان و معارفه سرهنگ علیرضا فرهمند به عنوان فرمانده جدید این حوزه ، چهارشنبه سوم اسفند ماه با حضور مهدی کوهی مدیرعامل ، سرهنگ حسین خدامیان فرمانده سپاه ناحیه لنجان، آیت ا... رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی ، معاونین و جمعی از بسیجیان ذوب آهن اصفهان در تالار آهن این شرکت برگزار شد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این آیین ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ مختاری ، بر نقش بسیج و فرهنگ بسیجی در پیشبرد اهداف شرکت تاکید کرد و گفت : در شرایط کنونی ، حفظ و رشد تولید ، اهمیت بسیاری برای کشور دارد و همه ما در ذوب آهن اصفهان باید توان خود را در این جهت به کار بگیریم .

فرمانده سپاه ناحیه لنجان بر اهمیت فرهنگ مقاومت و کاربرد آن در بخش صنعت به ویژه در شرایط تحریم تاکید کرد و گفت : ایران اسلامی امروز نماد مقاومت است و این ایستادگی باعث شده ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ شود و دشمنان ناامید گردند .

آیت ا... رهبر نیز در این آیین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، از زحمات سرهنگ مختاری قدردانی کرد و گفت : فعالیت های بسیج ذوب آهن اصفهان همواره در مسیر دستیابی این مجتمع عظیم صنعتی به اهداف خود قرار دارد و فرهنگ بسیجی در این شرکت جاری شده است .

سرهنگ مختاری فرمانده سابق بسیج ذوب آهن در این مراسم از تعامل و همکاری مسئولین و کارکنان ذوب آهن اصفهان با بسیج قدردانی کرد و گفت : همکاری و همیاری ذوب آهن اصفهان در جهت اجرای برنامه های شجره طیبه بسیج از هر صنعتی در کشور ، بیشتر است .

سرهنگ علیرضا فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن نیز گفت : با تمام توان تلاش می کنم تا بسیج ذوب آهن بیش از پیش در مسیر منویات مقام معظم رهبری و برنامه های ابلاغی سپاه و بسیج عمل کند و همچون بازوی مدیرعامل ذوب آهن در خدمت این مجتمع عظیم صنعتی باشد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: