مس سرچشمه/

ثبت رکورد جدید تولید کنسانتره مولیبدن در امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

ثبت رکورد جدید تولید کنسانتره مولیبدن در امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
کدخبر : 575976

مدیر امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در بهمن‌ماه‌ با تولید 4134 بشکه مولیبدن در این امور، رکورد جدیدی در این زمینه به‌ثبت رسید.

مهندس سیدناصر سجادی اظهار کرد: در بهمن‌ماه امسال با تولید ۴هزار و ۱۳۴ بشکه مولیبدن با عیار ۴۹.۲درصد مولیبدن، عیار مس ۲.۱۶درصد و تناژ کنسانتره ۱۲۰۵ رکورد جدیدی در این زمینه ثبت شد.

وی با بیان این‌که رکورد قبلی با تولید ۳‌هزار و ۴۵۷ بشکه در آذرماه سال جاری رقم خورده بود، افزود: این رکورد با عیار ۵۱.۶۴ درصد مولیبدن، عیار مس ۱.۵۰درصد و تناژ کنسانتره ۱۰۰۹ رقم زده شد.

مدیر امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اشاره به تولید ۴‌هزار و ۱۳۴ بشکه مولیبدن در بهمن‌ماه امسال، خاطرنشان کرد: این رکورد در حالی به‌دست آمد که میانگین شش‌ماه گذشته ۲۶۳۸ عدد بشکه ماهیانه و پیش‌بینی برنامه تولید، ماهیانه  ۴۰۵ تن  کنسانتره و ۱۳۸۹ عدد بشکه بود.

سجادی به بیان مهم‌ترین دلایل رقم خوردن این رکورد پرداخت و با ذکر اقدامات انجام‌شده، گفت: افزایش عیار مولیبدن در سنگ معدن ارسالی به امور تغلیظ، که جا دارد از همکاران امور معدن به‌واسطه تلاش و هماهنگی بسیارخوب قدردانی کنم؛ افزایش بازیابی کارخانه مولیبدن و بهبود فرآیندها و پارامترهای کنترل فرایند، از مهم‌ترین اقداماتی بوده که منجر به ثبت رکورد جدیدی در تولید مولیبدن شد.

مس پرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: