با حضور مدیرعامل بانک سپه صورت گرفت؛

انتصاب دکتر علی صالح آبادی به سمت مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری امید

انتصاب دکتر علی صالح آبادی به سمت مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری امید
کدخبر : 576027

مراسم معارفه دکتر علی صالح آبادی مدیرعامل جدید شرکت گروه سرمایه گذاری امید برگزار شد.

مراسم تکریم دکتر سیدبابک ابراهیمی سرپرست پیشین و معارفه دکتر علی صالح آبادی مدیرعامل جدید شرکت گروه سرمایه گذاری امید با حضور دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک سپه، اعضای هیئت مدیره شرکت امید و مدیران شرکت های زیرمجموعه هلدینگ امید در ساختمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی بانک سپه برگزار شد.

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم به اعضای حاضر در مراسم با تقدیر از دکتر سیدبابک ابراهیمی سرپرست پیشین شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، ابراز داشت: ایشان از مدیران توانمند و متخصصی هستند که با تعامل و همکاری مناسب با همکاران خود توانستند طی دوران حضور در این شرکت منشا اقدامات مفید و سازنده ای باشند.

دکتر ابراهیمی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر صالح آبادی در شرکت امید، اظهار داشت: دکتر صالح آبادی دارای سوابق و تجارب بسیار ارزشمندی در حوزه مالی و اقتصادی کشور هستند و عهده دار مسئولیت های بزرگی در بازار پول و سرمایه بوده اند که مطمئنا شرکت امید با توجه به قابلیت ها و توانمندی های ایشان مسیر رشد و ترقی را به سرعت طی خواهد کرد.

در ادامه، دکتر سیدبابک ابراهیمی سرپرست پیشین شرکت امید ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دوران تصدی در این شرکت و با تقدیر و تشکر از همه همکاران خود، گفت: تمامی دستاوردهای بزرگ شرکت امید با تلاش و همراهی یکایک همکاران میسر شد و امیدواریم روند موفقیت ها با حضور مدیر توانمند و با تجربه ای چون دکتر صالح آبادی شتاب بیشتری گیرد.

دکتر علی صالح آبادی مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری امید نیز با تجلیل از تلاش های سرپرست پیشین این شرکت، گفت: مجموعه مدیران و کارکنان بانک سپه و شرکت امید جزو بهترین های نظام بانکی و اقتصادی کشور هستند. از اینرو امیدواریم با همکاری و هم افزایی تمامی همکاران بتوانیم موضوع بهینه سازی پرتفوی شرکت امید را محقق کنیم و آینده درخشان تری برای آن رقم بزنیمدر پایان این مراسم، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه حکم انتصاب دکتر صالح آبادی را به سمت مدیرعاملی شرکت گروه سرمایه گذاری امید به وی اهدا کرد و با اهدای لوح تقدیر از تلاش های دکتر سیدبابک ابراهیمی سرپرست سابق شرکت سرمایه گذاری امید تقدیر کرد.

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: