پتروشیمی جم/

برگزاری جشنواره فرهنگی ویژه خانواده‌های کارکنان پتروشیمی جم

 برگزاری جشنواره فرهنگی ویژه خانواده‌های کارکنان پتروشیمی جم
کدخبر : 576247

همزمان با اعیاد فرخنده شعبانیه و سالروز بهره‌برداری شرکت پتروشیمی جم، در راستای تکریم خانواده‎های کارکنان ساکن در منطقه، جشنواره فرهنگی همراه با برنامه‌های شاد و متنوع، به مدت 3 روز و با حضور بیش از 3000 نفر در فرهنگسرای شهرک توحید جم برگزار گردید.

جشنواره فرهنگی خانواده‌ جم روزهای پنجشنبه، جمعه، و شنبه، ۴، ۵ و ۶ اسفندماه، در ۶ سانس و با حضور جمعی از هنرمندان منتخب کشوری و استقبال چشمگیر خانواده‌ها همراه بود.  

جشنواره فرهنگی جم که شامل بخش‌های شاد و مفرحی همچون اجرای ویژه برنامه کودک، استند آپ کمدی و تئاتر طنز، همراه با هنرمندی خواننده‌های محبوب کشور بود، مورد استقبال بی‌نظیر خانواده‌های کارکنان شرکت‌های پتروشیمی جم، جم‌صنعتکاران، پادجم و توسعه پلیمر کنگان قرار گرفت.

از دیگر بخش‌های جذاب و دیدنی این جشنواره، برپایی غرفه‌های آموزش و ساخت اوریگامی (خانه کاغذی)، بادکنک‌آرایی و چهره‌آرایی کودکان از ساعاتی پیش از شروع برنامه تا پایان آن بود و در طول برگزاری نیز قرعه‌کشی و اهدای جوایز به حاضران صورت گرفت.

گفتنی است جشنواره فرهنگی جم با حضور پرشور خانواده‌ها، به همّت روابط عمومی پتروشیمی جم برنامه‌ریزی شده و این مجموعه در تلاش است برای خانواده‌های ساکن در منطقه فضایی شاد و مفرح ایجاد کند.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: