تمجید مدیرعامل جدید از تلاش های مدیرعامل سابق

تشریح سه محور اصلی برنامه های عظیمی در ایران خودرو

تشریح سه محور اصلی برنامه های عظیمی در ایران خودرو
کدخبر : 576266

مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو، مهم ترین محورهای فعالیت در ایران خودرو را افزایش تیراژ تولید، ارتقای کیفیت و توسعه سبد محصولات در راستای بهبود رضایتمندی مشتریان اعلام کرد.

علیمردان عظیمی ضمن قدردانی از تلاش های دکتر مهدی خطیبی و اقدامات وی در طول ۱۳ ماه حضور در سمت مدیرعاملی گروه صنعتی ایران خودرو، عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری تمام مدیران، کارکنان و کارگران زحمتکش این مجموعه عظیم صنعتی مسیر زحمات و تلاش های ایشان را ادامه داده و برنامه های مبتنی بر پیشرفت همه جانبه گروه را سرعت بخشیده و توسعه دهیم.

وی با اشاره به اهم اهداف و برنامه های مدنظر برای گروه صنعتی ایران خودرو، اولین هدف را افزایش شمارگان تولید برشمرد و گفت: در حال حاضر با توجه به حجم بالای تقاضا برای خرید خودرو در کشور، وظیفه داریم تا تمام تلاش خود را برای افزایش تولید به کار گرفته و در راستای تامین نیاز بازار گام برداریم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به اهمیت و جایگاه نیروهای انسانی در برنامه های آتی گروه صنعتی ایران خودرو، افزود: بهبود و ارتقای رضایتمندی کارکنان یکی از مهم ترین برنامه ها در چشم انداز پیش رو خواهد بود و معاونت منابع انسانی شرکت نیز موظف خواهد بود تا با حفظ تمام مزایا و حقوق  همکاران، نسبت به پرداخت و اقدام به موقع آن برنامه ریزی کنند.

عظیمی افزایش کیفیت را دیگر هدف ترسیم شده دانست و اظهار کرد: در شرایطی فعلی تصویر ذهنی جامعه در خصوص کیفیت تولیدات داخلی تغییر کرده و باید با تمرکز بیش تر بر روی موضوعات کیفیت تفکر جامعه نسبت به صنعت خودرو را تغییر دهیم و با توجه به گلایه هایی که از کیفیت خودروها وجود دارد برای رفع نقاط ضعف بکوشیم.

وی هم چنین توسعه سبد محصول را از مهم ترین اهداف ترسیم شده طی دوره جدید مدیریتی در گروه صنعتی ایران خودرو برشمرد و صنعت خودرو را امانتی در دست مدیران کشور دانست و افزود: صیانت از این صنعت به عنوان یکی از اصلی ترین سرمایه های کشور و لوکوموتیو دیگر صنایع، وظیفه یکایک مدیران خواهد بود و بدون شک اگر کوچک ترین خدشه ای در روند فعالیت های صنعت خودروسازی و قطعه سازی وارد شود، دیگر صنایع بسیار بزرگ کشور نیز دچار مشکل خواهند شد.

عظیمی با بیان اینکه برای حفظ این امانت ارزشمند نمی توان برنامه ریزی سطحی انجام داد، افزود: ارتقای جایگاه صنعت خودرو به طور عام و استمرار نقش آفرینی ایران خودرو در اقتصاد و اشتغال کشور به صورت خاص مستلزم تلاش چندبرابری و برنامه ریزی دقیق و بدون حتی یک مورد اشتباه است و با وجود سرمایه های ارزشمند و نیروهای انسانی زبده و کارآمد از یک سو و زنجیره تامین چابک و توانا از سوی دیگر می توان این اهداف بلند را محقق کرد.

وی با بیان این که پوشیدن لباس آبی ایران خودرو برای من مایه افتخار بوده و به مثابه لباس سربازی در جنگ اقتصادی است، تصریح کرد: در راستای اعتلای هرچه بیش تر صنعت خودرو و گروه صنعتی ایران خودرو، پذیرای نقد منصفانه و حرفه ای در حوزه عملکردی و  به همراه پیشنهادهای اصلاحی تمامی ذینفعان خواهیم بود.

مهدی خطیبی، مدیرعامل سابق گروه صنعتی ایران خودرو نیز ضمن تبریک ایام مبارک ماه شعبان و خیرمقدم به اعضای جدید هیات مدیره، گفت: از خداوند متعال بهترین خیرات و برکات را برای تیم جدید این مجموعه آرزومندم.

وی عنوان کرد: اگر اتفاق مثبتی در ۱۳ ماه حضورم در گروه صنعتی ایران خودرو افتاده به فضل و محبت خداوند و نتیجه تلاش، همکاری و مساعدت و دلسوزی همکارانم بوده است و هرگونه قصوری به ضعف اجرایی بنده بازمی گردد.

وی با بیان این که در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه محصول، افزایش تیراژ، کیفیت، صادرات، رضایت مندی کارکنان و دیگر موارد گزارش های لازم را به مدیرعامل جدید ارایه خواهم کرد، اظهار کرد: ایران خودرو امروز از منظر تمام شاخص های کمی و کیفی، اختلاف معنادار و مثبتی با ایران خودروی ۱۳ ماه قبل دارد که باید از این بابت خدا را شاکر باشیم.

در پایان این برنامه، از مدیرعامل سابق گروه صنعتی ایران خودرو تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

هم چنین مدیرعامل جدید ایران خودرو از خط مونتاژ این خودروساز بازدید به عمل آورده و با حضور در مزار شهید گمنام ایران خودرو، به مقام والای این شهید ادای احترام کرد.

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: