ذوب آهن اصفهان/

حاج رضا سلیمیان به یاران شهیدش پیوست

حاج رضا سلیمیان به یاران شهیدش پیوست
کدخبر : 576277

حاج رضا سلیمیان از جانبازان سرافراز ۷۰ درصد زرین شهری پس از سال ها مجاهدت و تحمل درد جانبازی به فیض شهادت نایل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

پیکر این شهید والامقام نهم اسفندماه توسط هم رزمان و مردم ولایت مدار زرین شهر تشییع و در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

آیت ا... رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی، آرش شفیعی سرپرست معاونت سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت، احمد اکبری مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، حمیدرضا رضایی مدیرحوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای و جمعی از مسئولین و کارکنان ذوب آهن اصفهان در مراسم تشییع شهید سلیمیان شرکت و به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.

حاج رضا سلیمیان متولد ۱۳۲۱، در سال ۱۳۶۱ که در یکی از کارخانجات تهران مشغول به کار بود به طور داوطلبانه به جبهه های جنوب کشور اعزام شد.

 وی در خرداد ماه همان سال در منطقه سر پل ذهاب با یک دستگاه لودر مشغول سنگر سازی و جاده سازی بود که بر اثر اصابت گلوله تانک به لودر خود دچار جراحت شد. هنوز ترکش های این انفجار در بدن او موجود است. این جانباز سرافراز که یکی از برادرانش نیز در جبهه ها به افتخار شهادت نایل شده است، بعد از بهبودی بار دیگر به جبهه ها رفت و در مرحله ای دیگر در بمباران شیمیایی دشمن دچار عوارض شیمیایی شد. وی طی این سال ها با عوارض جراحت و مشکلات شیمیایی، مقاومت و صبوری فوق العاده ای از خود نشان داد و ۸ اسفند ماه مزد سال ها مجاهدت هایش را گرفت و به فیض شهادت نایل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: