ایریسا/

موفقیت ایریسا در تمدید گواهینامه های ایزو

موفقیت ایریسا در تمدید گواهینامه های ایزو
کدخبر : 576294

ممیزی مراقبتی سالیانه شخص سوم سیستم مدیریت یکپارچه شامل استانداردهای ISO۹۰۰۱ (سیستم مدیریت کیفیت)، ISO۱۴۰۰۱ (سیستم مدیریت محیط زیست)، ISO۴۵۰۰۱ (سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای)، ISO۱۰۰۰۲ (سیستم مدیریت حل شکایات مشتریان) و ISO۱۰۰۰۴ (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان) انجام شد و در پایان ممیزی ایریسا موفق به تمدیدگواهینامه‌های خود شد.

ممیزی مراقبتی سالیانه شخص سوم سیستم مدیریت یکپارچه شامل استانداردهای ISO۹۰۰۱ (سیستم مدیریت کیفیت)، ISO۱۴۰۰۱ (سیستم مدیریت محیط زیست)، ISO۴۵۰۰۱ (سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای)، ISO۱۰۰۰۲ (سیستم مدیریت حل شکایات مشتریان) و ISO۱۰۰۰۴ (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان) ۷ و ۸ اسفندماه توسط موسسه کیفیت و انطباق کیهان (KQR) انجام شد و در پایان ممیزی ایریسا موفق به تمدیدگواهینامه‌های خود شد.

مدیرعامل شرکت ایریسا در آیین اختتامیه موفقیت کسب شده را حاصل تلاش تک تک همکاران در خانواده بزرگ ایریسا عنوان کرد و افزود: باید به مشتریان و ذی‌نفعان خود این اطمینان بخشی را بدهیم که ایریسا کیفیت خدمات و محصولات قابل ارائه خود را مدیریت می‌کند تا به رضایتمندی و وفاداری‌ منجر شود.

گل‌بو در ادامه افزود: بهبود مستمر باید در سازمان مشهود باشد و تمامی فرصت‌های بهبود به نقاط قوت شرکت و تمامی نقاط ضعف شناسایی شده برطرف گردد.

مسعود، سرممیز ایزو در آیین اختتامیه ممیزی مراقبتی در مورد تغییرات ایجاد شده در طول یکسال گذشته گفت: نسبت به دوره قبل ایریسا یک مسیر رو به رشد را دنبال کرده و روش‌ها و دستورالعمل‌های سیستم مدیریت یکپارچه تبدیل به یک ابزار در واحدهای شرکت شده است و این اتفاق برمیگردد به بدنه چابک و تیم مدیریتی ایریسا. مسعود افزود: بلوغی که در طول این یکسال ایجاد شده است برای ما قابل لمس بود و این بلوغ کسب شده توسط ایریسا در بین شرکت‌های بزرگ کشور مثال زدنی است.

آناهیتا احمدی، مدیر برنامه ریزی و تعالی سازمانی شرکت در پایان مراسم اختتامیه ضمن قدردانی از زحمات همکاران و همراهی اعضای کمیته مدیران گفت: تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه ما را ملزم میکند که بیش از پیش به رعایت دستورالعمل ها و روش ها پایبند باشیم تا بهره مندی حداکثری از این استانداردها را برای رشد و تعالی شرکت به همراه داشته باشد.

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: