مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با فرمانده ناوتیپ ۱۱۲ ذوالفقار قشم مطرح کرد؛

حضور نیروهای ناوتیپ در جزیره قشم مایه امنیت و افتخار کشور است

کدخبر : 576328

افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ضمن تبریک فرا رسیدن روز پاسدار، ارتقاء درجه سرداری اسکندر میرشکاری نسب،فرمانده ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم را تبریک گفت و از رشادت‌های این مجموعه قدردانی کرد.

افشار فتح الهی در این جلسه، اظهار داشت: حضور مجموعه ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار در جزیره قشم و فعالیت های نیروهای غیور سپاه پاسداران جهت تأمین امنیت منطقه استراتژیک تنگه هرمز، افتخاری برای کشور است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سال هاست که با نقشه های خود با بزرگنمایی مشکلات به دنبال ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی به مسئولان هستند، اما تمامی این نقشه ها با حضور هوشمندانه مردم در عرصه های مختلف از میان رفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: امنیت امروز ناشی از حضور نیروهای ناوتیپ همراه با سایر نیروهای نظامی و انتظامی در منطقه است که زمینه مساعدی برای پیشرفت و توسعه اقتصادی و اجتماعی جزیره قشم فراهم می سازد.

سردار اسکندر میرشکاری نسب، فرمانده ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم نیز در این جلسه اظهار داشت: با پیشرفت های خوب صورت گرفته در عرصه های مختلف نظامی و تکنولوژی، دشمنان جمهوری اسلامی در حوزه جنگ نظامی نمی‌تواند توان مقابله با نیروهای سپاه پاسداران را ندارند.

وی همچنین تاکید کرد: امروز جنگ فرهنگی و اقتصادی تبدیل به میدان اصلی نبرد دشمنان نظام با مردم ایران شده است و در این راستا نیازمند اجرای برنامه های  دقیق تری در حوزه های مختلف هستیم.

فرمانده ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم نیز در پایان تاکید کرد: حفظ امنیت دریا و مرز دریایی جمهوری اسلامی ایران از حساسیت بالایی برخوردار است و نیروهای ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم در این عرصه عملکرد موفقی داشته است.

براساس این گزارش، افشار فتح الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با سردار اسکندر میرشکاری نسب، فرمانده ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم به مناسبت روز پاسدار از تلاش‌های نیروهای این مجموعه، جهت برقراری امنیت در منطقه، قدردانی کرد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: