بیمه دانا/

دیدار رئیس شعبه جیرفت با فرمانده مقاومت بسیج (سپاه پاسداران) جنوب استان کرمان

دیدار رئیس شعبه جیرفت با فرمانده مقاومت بسیج (سپاه پاسداران) جنوب استان کرمان
کدخبر : 576354

رئیس شعبه جیرفت بیمه دانا با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج (سپاه پاسداران) منطقه جنوب استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

سیدمهدی صادقی در دیدار با سرهنگ امیری، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی بسیج (سپاه پاسداران) جنوب استان کرمان، در خصوص راه‌های تقویت روابط و مناسبات بیمه‌ای طرفین بحث و تبادل نظر کرد.

صادقی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در خصوص عملکرد شرکت بیمه دانا و خدمات مطلوب این شرکت به مردم منطقه جنوب استان، به ارائه توضیحاتی پرداخت.

 در ادامه این دیدار، سرهنگ امیری نیز ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان بیمه دانا در جیرفت، از رضایت مردم و مشتریان این شرکت در منطقه جنوب استان کرمان تشکر و اظهار داشت: این خدمات به ویژه در حوزه آموزش و پرورش قابل توجه است و خوشبختانه بیمه دانا توانسته در ارائه خدمات به مردم منطقه جنوب موفق عمل کند.

 وی همچنین با اشاره به شرایط و وضعیت مناسب در منطقه جنوب استان کرمان، خواستار افزایش تعداد نمایندگی‌های این شرکت شد و افزود: منطقه جنوب کرمان برای جذب فعالیت‌های بیمه‌ای دارای ظرفیت و پتانسیل فراوانی است، لذا اضافه شدن دفاتر نمایندگی‌ها در منطقه باعث افزایش ضریب نفوذ بیشتر صنعت بیمه در بین خانواده‌ها خواهد شد که البته خدمات‌رسانی در مناطق روستایی و عشایری جنوب استان کرمان نیز، نیازمند توجهی بیش از پیش است.

روابط‌عمومی بیمه دانا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: