مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد هرمزگان عنوان کرد؛

همسو شدن استراتژی‌های فولاد هرمزگان با فولاد مبارکه

همسو شدن استراتژی‌های فولاد هرمزگان با فولاد مبارکه
کدخبر : 576362

مرضیه حمیدی، مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه نخستین روز جلسات تدوین نقشه استراتژی‌های شرکت بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در سیاست‌های حوزه تضمین کیفیت گروه فولاد مبارکه تعیین شده، این است که هر ساله موضوع بازنگری اهداف استراتژیک را پیش از پایان سال در دستور کار قرار دهیم و به همین منظور، جلسات تدوین نقشه استراتژی‌های شرکت فولاد هرمزگان در افق سال‌های 1402 تا 1404 برگزار می‌شود.

مرضیه حمیدی، مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه نخستین روز جلسات تدوین نقشه استراتژی‌های شرکت بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در سیاست‌های حوزه تضمین کیفیت گروه فولاد مبارکه تعیین شده، این است که هر ساله موضوع بازنگری اهداف استراتژیک را پیش از پایان سال در دستور کار قرار دهیم و به همین منظور، جلسات تدوین نقشه استراتژی‌های شرکت فولاد هرمزگان در افق سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: شرکت فولاد هرمزگان فرایند تدوین استراتژی‌های خود را به شیوه مدرن از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است و همواره در انتهای سال موضوع بازنگری در استراتژی‌ها را در دستور کار قرار می‌دهد. از این رو یکی از اقدامات مهم فولاد هرمزگان، همسو شدن استراتژی‌های شرکت با استراتژی‌های شرکت مادر و گروه فولاد مبارکه است.

حمیدی ادامه داد: در این رابطه نمایندگان امور شرکت‌های گروه فولاد مبارکه در جلسات تدوین استراتژی‌های فولاد هرمزگان حضور دارند و بر فرایند کار نظارت می‌کنند. البته تلاش می‌کنیم تابلوی اهداف فولاد هرمزگان را همسو با اهداف فولاد مبارکه تنظیم کنیم.

مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به برنامه دو روزه نهایی کردن تدوین نقشه استراتژی‌های سه ساله شرکت، عنوان کرد: برنامه تقویم اقتصادی با ارائه برنامه هنرمندانه آینده‌پژوهی و استراتژی را در دستور کار داریم. کارگروه‌های لازم برای تدوین این برنامه تشکیل شده‌اند و اقدامات، اهداف و شاخص‌های مورد نظر را به‌روزرسانی می‌کنند. همچنین سایر کارگروه‌ها نیز به برنامه ارائه شده از سوی هر واحد نظر می‌دهند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوار هستیم با همکاری و همفکری با یکدیگر یک نقشه مطلوب را برای افق ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ فولاد هرمزگان ترسیم کنیم که این استراتژی نیز در پایان هر سال مجدد بر اساس شرایط موجود بازنگری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: