مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در گفتگوی خبری با شبکه اصفهان مطرح کرد؛

گام دیگر فولاد مبارکه در ایفای مسئولیت اجتماعی با بازسازی ۶۶ آمبولانس استان اصفهان

گام دیگر فولاد مبارکه در ایفای مسئولیت اجتماعی با بازسازی ۶۶ آمبولانس استان اصفهان
کدخبر : 576502

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود برای بازسازی ۶۶ آمبولانس از کار افتاده در استان، ۱۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند.

محمد جواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در گفتگو با بخش خبر ۲۰ سیمای اصفهان اظهار کرد: فولاد مبارکه به عنوان یک مجموعه صنعتی بزرگ و موفق کشور در کنار نقش‌آفرینی خود در حوزه تولید، ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان همواره تلاش نموده تا مسئولیت‌های اجتماعی را به عنوان دغدغه، در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی گفت: این شرکت همواره در کنار مردم اصفهان بوده و در برهه‌های مختلفی برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود به مردم عزیز خدمت رسانی نموده است.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه افزود: آمبولانس، یکی از ارکان مهم شبکه بهداشت و درمان و از نیازهای ضروری مردم است و با توجه به اینکه ۶۶ دستگاه آمبولانس به دلیل نیاز به تعمیرات و بازسازی از مدار فعالیت خارج شده بود با پیگیری‌های انجام شده، مصوبه‌ای برای اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی آمبولانس‌های فرسوده در نظر گرفته شده تا با قید فوریت این آمبولانس‌ها به چرخه خدمت رسانی به مردم عزیز برگردد.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌هایی که با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شده فولاد مبارکه به سهم خود آمادگی دارد تا با همکاری با نهادهای ذی‌ربط در اسرع وقت اقدام لازم در خصوص حمایت مذکور را اجرا نماید.

اخیراً در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل و برخی از معاونان فولاد مبارکه با رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تشکیل شد فولاد مبارکه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و با هدف خدمت‌رسانی بهینه و سریع به بیماران اورژانسی استان و خلق ارزش مشترک با جامعه به‌عنوان شهروند مسئولیت‌پذیر، مشارکت در تعمیرات اساسی و بازسازی ۶۶ دستگاه از آمبولانس‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را بر عهده گرفت.

پیش از این فولاد مبارکه با حمایت از مراکز درمانی استان اصفهان و برخی از استان‌های دیگر در ایام کرونا در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود گام‌های مؤثری را برداشته بود.

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: