گروه مپنا/

شرکت‌های زیرمجموعه مپنا برندگان بزرگ جایزه ملی تعالی

شرکت‌های زیرمجموعه مپنا برندگان بزرگ جایزه ملی تعالی
کدخبر : 576548

شرکت‌های زیرمجموعه گروه مپنا، برندگان اصلی سطوح تعالی در بیستمین دوره اعطای جایزه ملّی تعالی سازمانی شدند.

بیستمین همایش تعالی سازمانی، مراسم تقدیر و اعطای جایزه به سازمان‌های سرآمد ایرانی برگزار شد و طی آن شرکت‌های مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا)، مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا، مهندسی و ساخت پره توربین مپنا (پرتو) و مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا (پارس) موفق به کسب رتبه‌های برتر و مورد تقدیر واقع شدند.

شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا علاوه بر انتحاب به عنوان سازمان سرآمد سال، موفق به کسب تندیس زرین سال ۱۴۰۱ در بخش ساخت و تولید در سطح سازمان‌های بزرگ شد.

همچنین تندیس سیمین این دوره از جایزه تعالی سازمانی در بخش ساخت و تولید و در سطح سازمان‌های بزرگ به شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا و در رده امتیازی بعدی به شرکت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا  اختصاص پیدا کرد.

در ادامه افتخارآفرینی شرکت‌های گروه مپنا در این دوره از جایزه ملی تعالی سازمانی، شرکت مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا نیز موفق به کسب تندیس بلورین بخش ساخت و تولید و در سطح سازمان‌های بزرگ شد.

شایان ذکر ست کلیه سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی در پنج بخش ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی، در صورت انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی و به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود می‌توانند متقاضی جایزه ملّی تعالی سازمانی باشند. در ۲۰ سال گذشته ۱۴۷۰ سازمان ایرانی از نزدیک و توسط ارزیابان خبره تعالی سازمانی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود نظام‌های مدیریتی آنها شناسایی شده و بهبود یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: