در گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور انجام شد:

تجلیل از رؤسای شعب برتر موسسه اعتباری نور

تجلیل از رؤسای شعب برتر موسسه اعتباری نور
کدخبر : 576574

در سیزدهمین گردهمایی سالانه رؤسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور از رؤسای شعب برتر موسسه اعتباری نور تقدیر به عمل آمد.

سیزدهمین گردهمایی تجلیل از رؤسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور به همت موسسه عالی آموزش بانکداری ایران، روز پنج‌شنبه ۴ اسفندماه ۱۴۰۱ در باغ موزه بانک مرکزی ج.ا.ا برگزار شد.

بر اساس این گزارش گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور، همه ساله توسط موسسه عالی آموزش بانکداری ایران با هدف ایجاد بستر و فرصت مناسب برای تعامل و انتقال تجربه‌ها و دستاوردها بین رؤسای موفق و دیگر مدیران شبکه بانکی کشور و همچنین قدردانی و تکریم رؤسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور برگزار می‌گردد.

در این مراسم که دکتر محمد طالبی دبیر کل بانک مرکزی ج.ا.ا، فرشاد حیدری رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران و تنی چند از مدیران عالی نظام بانکی حضور داشتند که ضمن تقدیر از رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور از ۶ رئیس شعبه برتر و موفق موسسه اعتباری نور با اهدای لوح تقدیر، تندیس و سکه بهار آزادی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

این گزارش می‌افزاید دبیر کل بانک مرکزی ج.ا.ا در این مراسم با اشاره به وظایف خطیر شبکه بانکی کشور در تحقق سیاست‌های دولت، از تلاش‌های تمامی کارکنان شبکه بانکی کشور تشکر کرد و همچنین به رؤسای شعب برتر منتخب تبریک گفت.

گفتنی است اسامی رؤسای شعب برتر مطابق شاخص‌های تعیین شده به ترتیب شرح ذیل است:

محمد صادقی‌نصرآبادی از شعبه نصرآباد خراسان رضوی، سعید الوندی از شعبه اسلامشهر تهران، آراز محمدتبریز از شعبه فاضل‌آباد گلستان، سیدمهدی بایسته‌پروین از شعبه امام خمینی خراسان رضوی، محسن باقری‌میرزانجم‌آباد از شعبه کوهبنان کرمان، عزیزالله عرب‌زاده از شعبه گناوه

روابط عمومی موسسه اعتباری نور

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: