بانک ملی ایران/

بهره مندی بیش از ۶۰۷ هزار نفر از وام قرض الحسنه بانک ملی ایران

بهره مندی بیش از 607 هزار نفر از وام قرض الحسنه بانک ملی ایران
کدخبر : 576606

بانک ملی ایران در راستای حفظ و تقویت سنت پسندیده قرض الحسنه و همچنین رفع احتیاجات ضروری و خُرد مالی؛ پرداخت عادلانه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان، اقشار ضعیف، افراد آسیب پذیر، کم برخوردار و گروه های هدف سازمان های حمایتی را همواره یکی از اولویت ها و سیاست های مهم خود در نظر دارد و به آن عمل می کند.

براین اساس این بانک از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ماه سال جاری در مجموع تعداد ۶۰۷ هزار و ۷۰۱ فقره وام قرض الحسنه با کمترین کارمزد به مشتریان و متقاضیان واجد شرایط تخصیص داد که ارزش ریالی آن به ۳۶۶ هزار و ۶۵۷ میلیارد ریال می رسد.

بانک ملی ایران از محل منابع قرض الحسنه طی ۱۱ ماه امسال بیش از ۲۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را به ۱۶۶ هزار و ۹۳۷ متقاضی پرداخت کرده است که به طور متوسط روزانه در این مدت ۵۰۵ جوان ایرانی با وام ازدواج بانک ملی ایران به خانه بخت رفتند.

بانک ملی ایران از زمان ابلاغ دستورالعمل و شروع ثبت نام برای پرداخت وام قرض الحسنه فرزندآوری در راستای اجرای "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" را پرشتاب و به جد دنبال می کند به گونه ای که

تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری پرداختی طی این مدت نیز توسط بانک ملی ایران از رقم ۵۰ هزار و ۸۸۲ میلیارد ریال فراتر رفته است.

بر این اساس، شعب بانک ملی ایران نسبت به تعداد فقره تسهیلات اعطایی در مجموع ۱۱ ماه، به طور متوسط بیش از ۱۵۴ فقره وام قرض‌الحسنه فرزندآوری در هر روز به جوانان و واجدین شرایط پرداخت کرده است که این پرداخت ها طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

افزون بر این رویکرد حمایت از ایجاد فرصت های شغلی و کسب و کارهای خانگی برای اقشار ضعیف و گروه های هدف سازمان های حمایتی یکی دیگر از اولویت ها و سیاست های مهم بانک ملی ایران است.

بر همین اساس این بانک با پرداخت و توزیع عادلانه تسهیلات گام های مهمی در راستای رشد و گسترش طرح های مشاغل خانگی و خود اشتغالی فراگیر ملی به جامعه هدف سازمان‌های حمایتی برداشته است.

براین اساس در مدت ۱۱ ماهه امسال، در مجموع تعداد ۶۲ هزار و ۳۹۵ فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به ارزش ۵۳ هزار و ۲۱۲ میلیارد ریال به شرکت های دانش بنیان و افراد تحت پوشش و گروه های هدف سازمان های حمایتی و صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد برکت، بنیاد شهید، بنیاد مستضعفان، سربازان نیروهای مسلح، زندانیان و... پرداخت کرده است.

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: