با نگاه به همگامی با توسعه پایدار ایران؛

طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا تدوین شد

طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا تدوین شد
کدخبر : 576607

در همایش سراسری مدیران بانک سینا و با حضور اعضای هیئت‌مدیره از «طرح راهبردی کسب‌وکار» این بانک به صورت رسمی رونمایی شد.

مدیرعامل بانک سینا در این مراسم با اشاره به استراتژی این بانک مبنی بر ارائه خدمات نوین و مشتری‌محور در مسیر حرکت به سمت بانکداری دیجیتال و پلتفرمی، گفت: طراحی و تدوین برنامه سه ساله بانک تحت عنوان «طرح راهبردی کسب‌وکار»، به اتمام رسیده و امروز شاهد رونمایی و اجرای رسمی این طرح در بانک هستیم.

غلامرضا فتحعلی تصریح کرد: با رونمایی از این طرح که دربرگیرنده تغییر در مدل و شیوه کسب‌وکار و زمینه‌ساز ورود بانک سینا به حوزه فعالیت جدید در نظام بانکی از طریق ترسیم نقشه راه مدیریت راهبردی است، برنامه‌های راهبردی و استراتژیک جدیدی در بانک اجرایی شده و به افزایش سهم بازار و ارتقاء جایگاه بانک سینا در صنعت بانکداری جهت دستیابی به بازارهای جدید و نو، بیش از پیش توجه خواهد شد.

وی بیان کرد: تغییر نظام برنامه‌ریزی، کنترل هوشمندی عملکرد و ایجاد همسویی راهبردی در بدنه بانک از قابلیت‌های این طرح راهبردی است. دور اندیشی و آینده‌نگری متناسب با نیازهای روز جامعه بر اساس مشتریان هدف نیز از دیگر مواردی است که در این طرح به آن توجه ویژه شده است.

مدیرعامل بانک سینا گفت: خطوط کسب و کار جدید این بانک بر مبنای طرح راهبردی بر چهار محور اساسی «بانکداری خرد»، «بانکداری تجاری»، «بانکداری اختصاصی» و «بانکداری اجتماعی» استوار است و محصولات و کانال‌های توزیع نیز با توجه به هر یک از گروه‌های مشتریان هر خط کسب و کار تعیین و ابلاغ شده است.

فتحعلی در همین راستا بیان کرد: توسعه بانکداری پلتفرمی و توسعه کانال‌های بانکداری دیجیتال از مهم‌ترین بخش‌های طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا است که با توجه به رویکرد نوین این شیوه از بانکداری مبنی بر حذف زمان، مکان و موقعیت، شاهد بهبود تجربه مشتری و شخصی‌سازی محصولات خواهیم بود.

روابط‌عمومی بانک سینا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: