مدیرعامل وصندوق:

حامی و تسهیل‌گر پروژه‌های پتروشیمی جم هستیم

حامی و تسهیل‌گر پروژه‌های پتروشیمی جم هستیم
کدخبر : 576646

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، صبح پنجشنبه 9 اسفند با حضور در عسلویه از واحدهای مختلف مجتمع پتروشیمی جم بازدید کرد.

دکتر علیرضا زمان‌پور در حاشیه این بازدید، در نشست مدیران شرکت پتروشیمی جم، با اشاره به نقش پتروشیمی جم در افزایش سود سهام وصندوق، گفت: مهم‌ترین هدف ما، بهینه کردن منابع و سودآوری بیشتر برای بازنشستگان عزیز است. در این مسیر، از تمامی امکانات جهت توسعه کسب و کار در شرکت‌های تابعه استفاده می‌کنیم.

وی با تاکید بر رفع موانع مختلف در پتروشیمی جم گفت: شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، نقش حمایتی و تسهیل‌گری خود را برای رفع مشکلات و تسریع در امور به‌خصوص راه‌اندازی پروژه‌های پتروشیمی جم به بهترین نحو ممکن ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه به آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه PDH/PP پلیمر کنگان اشاره کرد و گفت: این طرح ‌سودآور مدت‌ها در پتروشیمی جم متوقف شده بود اما اکنون با حمایت مدیریت محترم صندوق بازنشستگی کشوری و  پیگیری شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی به فاز اجرایی وارد می‌شود. انتظار سهامداران این است که طبق برنامه و بدون توقف، پروژه تا آخرین مرحله پیش برود و وارد مدار تولید شود.

ارزش محصولات تولیدی پروژه PDH/PP بالغ بر ۵۵۰ میلیون یورو در سال با ۱۰۰% ظرفیت تولید و میزان سرمایه‌گذاری این پروژه‌ی ارزشمند در حدود ۱,۲ میلیارد دلار است که دوره‌ی ساخت آن ۵۷ ماه پیش‌بینی شده است

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: