در نشست هم‌اندیشی فراکسیون اصناف مجلس با وزیر صمت مطرح شد؛

قدردانی نماینده مجلس از اقدامات وزیر صمت در حوزه اصناف

قدردانی نماینده مجلس از اقدامات وزیر صمت در حوزه اصناف
کدخبر : 576651

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، وزیر صمت را وزیری دلسوز، مومن، انقلابی برشمرد که پرداختن به اصناف را جزو اولیت‌های کاری‌اش ‌قرار داده‌ است.

نشست هم‌اندیشی فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران اتاق‌های اصناف سراسر کشور با «سیدرضا فاطمی‌امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

«محمد رشیدی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان اینکه خودش را از خانواده اصناف می‌داند، بر همراهی متقابل دولت و اصناف تاکید کرد.

وی ادامه داد: در برهه های زمانی مختلف، اصناف همکاری بسیار خوبی با دولت داشته اند؛ خصوصا در ماه‌های اخیر اصناف در خط مقدم مقابله با دشمنان ایستادند و حضور موثری در همراهی و وفاداری با نظام و انقلاب داشتند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اضافه کرد: متاسفانه در اتفاقات اخیر، بیشترین آسیب هم متوجه اصناف بود و این اتفاق می‌طلبد که دولت نگاه ویژه تری به موضوع اصناف داشته باشند.

وی با بیان اینکه اصناف امانت‌دار مردم هستند و در بین مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، تاکید کرد: دولت می تواند در مسائل مختلفی از جمله مالیات با اصناف همراهی بیشتری انجام دهد.

رشیدی با تشکر ویژه نسبت به برگزاری این جلسه توسط فراکسیون اصناف مجلس و وزارت صمت، گفت: وزیر صمت، وزیری دلسوز، مومن، انقلابی است که پرداختن به اصناف را جزو اولیت‌های کاری‌اش ‌قرار داده‌ و توجه ویژه به آنها دارد.

شاتا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: