مس سونگون/

اورهال امور تغلیظ مجتمع مس سونگون به منظور حفظ مستمر تولید

اورهال امور تغلیظ مجتمع مس سونگون به منظور حفظ مستمر تولید
کدخبر : 576711

با توجه به اهمیت حفظ تولید و ضرورت کاهش توقفات مکرر در هنگام کارکرد تجهیزات، اورهال سالانه کارخانه تغلیظ فاز یک مجتمع مس سونگون از روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ شروع و روز چهارشنبه مورخه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ با انجام تعمیرات اساسی و تعویض قطعات به پایان رسید.

مهندس صفرزاده رئیس تعمیرات و نگهداری مکانیک امور تغلیظ مجتمع مس سونگون در تشریح جزئیات اورهال امور تغلیظ گفت: از روز شنبه ۶ اسفند اورهال کارخانه تغلیظ فاز یک و سنگ شکن اولیه و ثانویه را شروع کردیم که با توجه به اهمیت کار و جهت حفظ تولید مستمر، با تلاش همکاران و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، همه فعالیت‌های اورهال در کوتاهترین زمان ممکن و زودتر از موعد مقرر به سرانجام رسید.

وی افزود: زمان تعویض لاینرهای آسیای سگ میل تعیین کننده زمان اورهال کل کارخانه است یعنی طوری برنامه ریزی می شود که زمان اورهال دیگر نواحی و تجهیزات نیز همزمان با سگ میل اتفاق بیفتد.

رئیس تعمیرات و نگهداری مکانیک امور تغلیظ سونگون با تشریح فعالیت های انجام شده در این مرحله از اورهال امور تغلیظ، گفت : تعویض تعداد ۱۵۰ عدد لاینر آسیای سگ میل و اورهال ۱۹۰ دستگاه انواع پمپ و ... از جمله فعالیت های مهمی بود که در این مرحله از اورهال تغلیظ صورت گرفت.

مهندس صفرزاده گفت: به حول قوه الهی تمامی قطعات تعویض شده بومی سازی و ساخت داخل کشور بوده و همچنین همه ی آنها بدست همکاران تلاشگر ما مونتاژ و نصب شدند.

وی گفت: علاوه بر پرسنل امور تغلیظ، حدود ۲۰۰ نفر کارگر فنی و چندین نفر جوشکار و مکانیک ماهر روزمزد نیز بصورت شبانه روزی ما را در این راه یاری فرمودند.

مهندس صفرزاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ و افزایش تولید، گفت: کلیه همکاران ما اعم از مدیریت محترم مجتمع، معاونت های محترم، مدیر محترم امور تغلیظ و ... در کنار هم کوشیده اند تولید در این مجتمع متوقف نشود. که در این خصوص قابل اشاره است؛ با حمایت های جناب آقای دکتر عباسزاده مدیر محترم مجتمع و با تلاش همکاران، رکورد شکنی های جدید در تولید کنسانتره مس نسبت به سال های گذشته در مجتمع مس سونگون به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: ما در این راه، برای اینکه فعالیت کارخانه فاز ۲ تغلیظ بخاطر اورهال تجهیزات سنگ شکن و استوک پایل متوقف نشود بار ورودی این کارخانه را از طریق بولدوزر و لودر تامین کردیم تا لحظه ای تولید متوقف نشود.

رئیس تعمیرات و نگهداری مکانیک امور تغلیظ مجتمع مس سونگون افزود: مهمترین نکته در انجام اورهال انجام ایمنی کارها و سلامت پرسنل بود که با حضور مداوم نیروهای ایمنی و همکاری و راهنمایی آنان ، این امر مهم نیز صورت پذیرفت.

مهندس صفرزاده گفت : از تک تک همکاران امور تغلیظ و سایر واحدهای مهندسی، نظارتی و پشتیبانی ، ایمنی و پیمانکاران محترم مجتمع مس سونگون که در انجام فعالیت های اورهال تغلیظ تلاش نمودند تشکر و قدردانی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: