به میزبانی صندوق قرض الحسنه شاهد؛

پنجمین جلسه شورای اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و ستاد عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

پنجمین جلسه شورای اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و ستاد عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد
کدخبر : 576780

پنجمین جلسه شورای اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و ستاد عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور اعضا و به میزبانی صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.

پنجمین جلسه شورای اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و ستاد عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور جمعی از اعضاء در سالن جلسات شهدای مدافع سلامت صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری و پخش سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان میزبان، ضمن خوش آمدگویی به مدعوین گزارشی از اهم برنامه ها و اقدامات مجموعه تحت مدیریت خود در دو بخش خدمات رسانی به ایثارگران و موضوع جلسه ارائه کرد.

دکتر کریمی گفت: در صندوق قرض الحسنه شاهد مفتخریم به خدمت رسانی بخشی از جامعه که عنوان خانواده های شهدا و ایثارگران را یدک می کشند، قشری گرانقدر از ملت شریف و بزرگ ایران که شایسته بهترین خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد افزود: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توانسته ایم گامی هر چند کوچک در ارائه خدمات شایسته به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر برداریم و رضایت بیش از ۹۰ درصدی این عزیزان را فراهم آوریم.

دکتر اسلام کریمی با اشاره به برنامه های فرهنگی اجرا شده در صندوق قرض الحسنه شاهد گفت: به لطف خداوند و توجه ویژه همکاران در صندوق به موضوعات فرهنگی، همواره اجرای برنامه های فرهنگی نظیر اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسمات مذهبی مانند زیارت عاشورا و ویژه برنامه های مناسبتی یکی از اولویت های مجموعه بوده است.

در ادامه حجت الاسلام سید صالح یاسینی رییس شوراهای اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و جانشین رییس صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب، ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته در صندوق قرض الحسنه شاهد به جامعه ایثارگری، از میزبانی پنجمین جلسه شورای اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و ستاد عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط صندوق تشکر کرد.

حجت الاسلام یاسینی با اشاره به اهمیت اقامه نماز در دستگاه ها به ویژه مجموعه های بنیاد شهید و امور ایثارگران، به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ و برنامه های سال ۱۴۰۲ پرداخت.

پس از حجت الاسلام یاسینی تعدادی از اعضای جلسه موضوعات مختلف را مطرح و به بحث گذاشتند.

در پایان این نشست با تقدیر از زحمات آقای طاهریان دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر بنیاد شهید و امور ایثارگران، آقای سعید حقیقی به عنوان دبیر جدید این ستاد منصوب شد.

روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: