منطقه آزاد ماکو/

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به اعضای جدید اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی آذربایجان غربی

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به اعضای جدید اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی آذربایجان غربی
کدخبر : 576829

انتخابات هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، امروز شنبه ۲۰ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در ۲ شعبه شهرستان ارومیه و برای اولین بار در شعبه منطقه آزاد تجاری-صنعتی ماکو برگزار شد.

حسین گروسی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن تبریک به منتخبین اتاق بازرگانی، اعلام هرگونه همکاری جهت توسعه تجارت بین کشورهای همسایه را اعلام نمودند.

برابر لیست اعلامی اتاق ایران ۶۰۸ نفر از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه شرایط شرکت در انتخابات دهمین دوره این اتاق را دارا بودند و برای انتخاب ۵ نفر در حوزه صنعت، ۵ نفر در حوزه بازرگانی، ۳ نفر در حوزه کشاورزی و ۲ نفر در حوزه معدن به مراکز اخذ رای در ارومیه و ماکو مراجعه کردند.

همچنین در این دوره از ۶۰۸ نفر از عضو اتاق استان که شرایط شرکت در رای گیری هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه را دارا بودند ۳۳۳ نفر به کاندیداهای مد نظر خود رای داند.

لازم به ذکر است، در بخش صنعت به ترتیب آقایان محمدرضا رستمی ، عزیز بکتاش ، کاظم مرتاض ، مهدی زنجانی و مهرداد سعادت انتخاب شدند.

همچنین خانم الناز انتظار و آقایان فریدون همتی ، امیرمسعود فاتحی ، امیرمحمدجلیلی پور و خانم فاطمه قنبرپور به ترتیب بعنوان متخبین گروه بازرگانی و آقایان رضا سواری ، جعفر نیکزاد و بهنام تاج الدینی به ترتیب بعنوان منتخبین گروه کشاورزی و آقایان قاسم کریمی و رحیم وهاب زاده به ترتیب بعنوان اعضای گروه معدن تعیین شدند.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: