باهدف توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان از سوی منطقه آزاد چابهار صورت گرفت؛

ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال

ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال
کدخبر : 576831

مدیر غذا، دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد چابهار از ساخت، تکمیل و تجهیز پایگاه اورژانس جاده‌ای بلوار امام رضای چابهار بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال، در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و باهدف توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان از سوی این منطقه آزاد خبر داد.

سعیدعلی بزرگ‌زاده با اعلام این خبر گفت: این پایگاه جاده‌ای در زمینی به مساحت ۷۵۰ مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال در بلوار امام رضا ساخته و تکمیل شده است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این پایگاه در یکی از کانون‌های پرتردد جاده‌ای زمان پاسخ‌دهی به حوادث و ارائه خدمات در زمان بسیار کمتری صورت می‌گیرد.

به گفته بزرگ‌زاده این پایگاه اورژانسی که از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار ساخته شده برای بهره‌برداری و ارائه خدمات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار خواهد گرفت.

مدیر غذا، دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به تداوم فعالیت‌های این منطقه آزاد به‌منظور توسعه فضاهای بهداشت و درمان یادآور شد: دو مرکز جامع سلامت در روستای تیس و پیکره مسکونی منطقه آزاد چابهار نیز در دست احداث است تا بتواند خدمات شایسته‌ای در این حوزه به ساکنان و گردشگران ارائه دهد.

گفتنی است، تخصیص زمین‌هایی برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی و بیمارستان تأمین اجتماعی، همچنین تأمین سرمایش بیمارستان امام علی(ع) بخشی از اقدامات سازمان منطقه آزاد چابهار در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه بهداشت و درمان منطقه است.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: