پتروشیمی زاگرس/

تجلیل از مدیر عامل پتروشیمی زاگرس به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور

تجلیل از مدیر عامل پتروشیمی زاگرس به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور
کدخبر : 576856

متین دیداری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی زاگرس در پنجمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد با دریافت تندیس این اجلاس به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور برگزیده شد.

پنجمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور با حضور تعدادی از مسئولین کشوری و مدیران عامل شرکت‌های مختلف اقتصادی کشور، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار و از مدیران عامل برتر و نامی در صنعت و اقتصاد کشور تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

بنا بر این گزارش، در این اجلاس کشوری از متین دیداری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی زاگرس با توجه به عملکرد مثبت ایشان در حوزه اقتصادی و ارزآوری و از همه مهمتر توسعه زنجیره ارزش و سبد محصول و همچنین تأثیرگذاری ایشان در افزایش تولید ملی به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور تجلیل به عمل آمد.

در ادامه این اجلاس علاوه بر معرفی چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد، پتروشیمی زاگرس به عنوان شرکت برتر صنعت پتروشیمی کشور انتخاب و موفق به دریافت تندیس این اجلاس گردید.

شایان ذکر است از جمله اهداف مهم این اجلاس کشوری: ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال آفرینی، معرفی تازه‌ترین نوآوری‌ها در تولید ملی با دانش کارآفرینی، افزایش تولید ملی و بومی سازی تکنولوژی در زمینه های صنعتی و ایجاد انگیزه برای نیل به موفقیت در قشر مدیران موفق و پویا بوده است.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: