عیسی فرهادی عنوان کرد؛

هیچ عملی بالاتر از عمل به وصیت شهدا مبنی بر حفظ نظام نیست

هیچ عملی بالاتر از عمل به وصیت شهدا مبنی بر حفظ نظام نیست
کدخبر : 576986

عیسی فرهادی در مراسمی که به مناسبت ۲۲ اسفند روز شهید در جمع خانواده شهدا شاغل در این منطقه برگزار شد اظهار کرد: شما بعنوان خانواده شهدا زمانی می توانید رضایت شهیدان را جلب کنید که سلامت در کار داشته باشید که الحمدلله اینگونه است، امروز جمهوری اسلامی با ارزشهایی گره خورده که باید با کار و تلاش بیشتر از آنها حفظ و پاسداری کرد.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی متعلق به شماست لذا برای ماندگاری آن باید با کوشش مضاعف انقلاب را به ثمر برسانید تا همه مردم ایران حتی مستضعفین عالم مانند مردم یمن، لبنان و سوریه در سایه درخت تناور این انقلاب به آرامش برسند.

وی تاکید کرد: شهدا توانستند ایران را از استعمار و استکبار رها کنند و ما به برکت شهداء در جلساتی که با این عناوین برگزار می کنیم به خود یاد آور می شویم که راه شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرهادی تصریح کرد: در کلام نورانی الهی آمده است شهدا زنده اند، منتسبان به خانواده شهیدان باید در همه وجوه برتر از افراد عادی باشند. این مجموعه به میزانی که از وجود خانواده شهید بابرکت شده است به همان اندازه در مباحث اخلاقی، رفتاری، حفظ اسرار و امر به معروف می بایست متاثر از رفتار آنها باشد.

وی گفت: این حرکات اگرچه کوچک اما بسیار اثر گذار است چرا که افراد منتسب به شهدا متفاوت از دیگران عمل می کند و این افراد به لحاظ وجدان کاری، تلاش، کوشش و گذشت سرآمد هستند .

وی یاد آوری کرد: باعث افتخار است ۲۰ درصد پرسنل منطقه آزاد تجاری، صنعتی انزلی از خانواده های شهدا، ایثارگران و وابستگان درجه یک آنها هستند.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا باید با خدمت و رعایت اخلاقیات این انقلاب را نگهدارند و در میدان حضوری فعال داشته باشند. یک بسیجی و خانواده شهید باید از افرادی باشد که در میدان حضور دارد تا کار و رضایتمندی جامعه فراهم شود این خود فرصتی برای جلوگیری از گذراندن عمر به بطالت و اثر گذاری در جامعه است.

وی با گرامیداشت هفته سربازان گمنام از تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) که از مردمی‌ترین و مخلص‌ترین نیروهای انقلاب هستند و بخش مهمی از امنیت و آرامش کشور مرهون رشادت‌ها و هوشیاری آنان است، قدردانی نمود.

در پایان با اهدای لوح ، از همکاران منتسب به خانواده معظم شهدا منطقه آزاد انزلی تجلیل به عمل آمد.

روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: