به مناسبت روز بزرگداشت شهدا صورت گرفت؛

دیدار مسئولان منطقه آزاد قشم با خانواده معظم شهدا

دیدار مسئولان منطقه آزاد قشم با خانواده معظم شهدا
کدخبر : 577072

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران این سازمان با حضور در منازل سه تن از شهدای والا مقام جزیره قشم، با خانواده شهدا دیدار کردند.

حجت الاسلام محمد سعید آخوندی در دیدار با خانواده های شهدا؛  دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا دانست.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، آرامش امروز را در کشور نداشتیم و باید همه ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشیم.

حجت الاسلام آخوندی در دیدار با خانواده شهدا خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

براساس این گزارش، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با سه خانواده محترم شهید محمد رضایی، شهید مجتبی امیری دوماری و شهید محمد بازماندگان دیدار کرده و از زحمات آنها قدرشناسی نمودند.

گفتنی است؛ بیست و دوم اسفندماه هر سال روز بزرگداشت شهدا و فرصتی برای یادآوری جانفشانی‌ آنان و خانواده هایشان است، افرادی که از جان خود گذشته و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: